تاریخ انتشار : 1398/12/6 چاپ خبر

بسته مالی به مددجویان کمیته امداد بوشهر اهدا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به دنبال این هستیم که در آستانه سال نو و با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی یک بسته مناسب مالی برای 30 هزار خانواده تحت پوشش فراهم کنیم.

احمد لطفی صبح امروز در نشست با ناظر کل گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در آستانه سال نو و با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی یک بسته مناسب مالی برای 30 هزار خانواده تحت پوشش فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، برای هر خانواده 300 هزار تومان در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری مردم خیر استان انجام محقق شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در کنار همکاری خیرین حقیقی استان، شاهد همکاری‌های خوبی توسط خیرین حقوقی در برنامه های فقرزدایی استان باشیم.

لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی‌های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبارات محدود موجود امکان رفع مشکلات آنها بدون کمک های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته طی چند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف معیشتی، تامین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و تامین جهیزیه نوعروسان صورت گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بیشماری درخواست در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر واصل شده که نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند.

لطفی عنوان کرد: همکاران من در مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، تک به تک این درخواست‌ها را رسیدگی کرده و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیرین زمینه رفع بخشی از مشکلات مردم را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دنبال رایزنی با مدیران دشتگاه های اجرایی، خیرین خقوقی و حقیقی برای تامین بسته‌ای در قالب کمک معیشت خانواده‌های تحت پوشش برای شب عید این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.