تاریخ انتشار : 1402/5/27 چاپ خبر
با برپایی میز خدمت؛

مسئولان کمیته امداد استان پای صحبت مردم نشستند

میز ارتباطات مردمی کمیته امداد استان بوشهر با حضور جناب آقای روشن، مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از معاونین و کارشناسان این نهاد در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" پیش از ظهر امروز ، همزمان با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه بوشهر،میز ارتباطات مردمی کمیته امداد استان بوشهر با حضور جناب آقای روشن، مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از معاونین و کارشناسان این نهاد در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

در این برنامه  مدیر کل کمیته امداد استان به همراه معاونین و کارشناسان خود پشت میز خدمت قرار گرفتند و به سوالات و درخواست های مردمی پاسخ دادند.

همچنین آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به همراه دیگر مسئولان استانی ضمن بازدید از روند برپایی میز خدمت مردمی، از امداد گران خدوم تقدیر و تشکر کردند.

عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در حاشیه این برنامه اظهار داشت: بحمد الله امروز فرصتی شد تا به پاس زحمات مردم استان،میز خدمتی در محل مصلی نماز جمعه مرکز استان و شهرستان ها برپا شود تا پاسخگويی سوالات و درخواست های شهروندان عزیز مان باشیم.

وی در ادامه افزود: برپایی میزهای خدمت مردمی در قالب ملاقات عمومی با مردم و مددجویان معزز تحت پوشش، هر هفته در دفتر پذیرش ادامه خواهد داشت تا بدون واسطه صحبت ها و مشکلات مردمی را بشنویم و درصدد رفع مشکلات آنها بر آییم.

لازم به ذکر است این میز خدمت مردمی  با همت استاندار بوشهر در تمامی مصلاهای نمازجمعه استان و با حضور دستگاه های اجرایی استان برپا شده بود.

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.