تاریخ انتشار : 1397/12/1 چاپ خبر
همزمان با دهه فجر انقلاب؛

عملیات اجرایی سه پروژه برقی در شهرستان دشتی آغاز شد

نادر تمیمی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های مدیریت برق شهرستان دشتی در استان بوشهر اظهار داشت: 147 پروزه در دهه مبارک فجر امسال با اعتبار بیش از 800 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش جنوب 24؛ به نقل از  روابط عمومی شرکت  توزیع برق استان بوشهر،  نادر تمیمی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های مدیریت برق شهرستان دشتی در استان بوشهر اظهار داشت: 147 پروزه در دهه مبارک فجر امسال با اعتبار بیش از 800 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: از این میزان، 70 پروژه  با اعتباری بالغ بر 402 میلیارد و 17 میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی 77 پروژه  با اعتبار 401 میلیارد و 12 میلیون ریال نیز در سطح استان بوشهر آغاز شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد: در دهه مبارک فجرو چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی عملیات اجرایی سه پروژه شاخص در حوزه انرژی برق در شهرستان دشتی آغاز می شود.

تمیمی بیان کرد: در طی یک سال گذشته با جذب اعتبارات سعی ما این بوده که نیازهای استان و شهرستان دشتی به حوزه انرژی برق را مرتفع کنیم که در طی همین مدت پروزه های خوبی نیز به اجرا در آمده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر ادامه داد: ساخت نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی دشت پلنگ ، دو نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی شهرک صنعتی خورموج و برق رسانی به روستای بدون برق حسین میری از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر امسال در این شهرستان آغاز شده است.

انتهای  پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.