تاریخ انتشار : 1397/12/15 چاپ خبر
مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر:

هفته فرهنگی عالیشهرهمه ساله برگزار می شود / اجرای ۲۰۰برنامه فرهنگی توسط شرکت عمران عالیشهر

مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهرگفت: طی دو سال اخیر شرکت عمران شهر جدید عالیشهر حدود ۲۰۰ برنامه فرهنگی در شهر عالیشهر اجرا نموده است و بدلیل استقبال گسترده و درخواست های مردمی، علاقمندیم هفته فرهنگی عالیشهر را همه ساله اجرا نمائیم.

به گزارش جنوب 24؛ به نقل از چغادک نیوز؛ فاطمه بحریاری نیز در حاشیه جشن اختتامیه هفته فرهنگی عالیشهر در جمع خبرنگاران گفت: هفته فرهنگی عالیشهر با اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ریزی و اجرا شده  که برای اولین بار در سطح استان و عالیشهر در قالب طرح نشاط اجتماعی برگزار شده است.

مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر افزود: با توجه به کارشناسی انجام شده ، برنامه ها طوری طرح ریزی شده بود که اقشار مختلف در رده های سنی  و علایق متفاوت بتوانند در آن مشارکت داشته باشند که الحمدالله با استقبال گسترده مردمی مواجه شد.

وی به تشریح برنامه های صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: هفته فرهنگی عالیشهر شامل بازی های بومی محلی در مدارس، اجرای تئاتر خیابانی در بوستانها، شب شعر و مسابقه مشاعره، کارگاه آموزشی، سمینار، اکران فیلم های سینمایی، برگزاری جشن، نمایشگاه عکس و اجرای ۱۰ غرفه صنایع دستی،  همزمان با افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب این شهر برگزار شده است.

بحریاری با بیان اینکه بودجه هزینه شده در این برنامه ها از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اختصاص یافته است، عنوان کرد: شهر جدید عالیشهر بعد از شهر جدید صدرا شیراز دومین شهر در سطح کشور می باشد که اقدام به برگزاری هفته فرهنگی نموده است که با اقدامات خوب فرهنگی صورت گرفته قطعا باعث الگوبرداری سایر شهرهای جدید کشور خواهد شد.

بحریاری با اشاره به اینکه بدلیل استقبال گسترده  و درخواست های مردمی، علاقمندیم این هفته فرهنگی را همه ساله  اجرا نمائیم، خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر شرکت عمران شهر جدید عالیشهر حدود ۲۰۰ برنامه فرهنگی در شهر عالیشهر اجرا نموده است که برخی از این طرح ها برای اولین بار در سطح کشور اجرا شده است که مورد استقبال مردمی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.