تاریخ انتشار : 1397/12/14 چاپ خبر
معاون عمرانی فرمانداری بوشهر:

اجازه تولید زباله را به مهمانان نوروزی نمی دهیم

معاون عمرانی فرمانداری بوشهرگفت: در ایام نوروز ضمن مهمان نوازی و استقبال ویژه از مسافران نوروزی اجازه امکان تولید زباله و ایجاد چادر در هر مکانی را به مسافران نوروزی نخواهیم داد.

به گزارش سایت خبری " جنوب 24" مریم قربانی معاون عمرانی فرمانداری بوشهر صبح امروز در مراسم طرح استقبال از بهار که به همت سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر و با حضور شهردار بندر بوشهر، اعضای شورای شهر و جمعی از پاکبانان برگزار شد اظهار داشت:یکی از نقاط قوت شهرداری بندر بوشهر سازمان پسماند بود که بر اساس نظرسنجی بوشهر رتبه برتر در حوزه جمع آوری پسماند کسب کند.

معاون عمرانی فرمانداری بوشهر با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته بوشهر گفت: مسئولین برگزار کننده هفته بوشهر علاوه بر برنامه های خوبی که اجرا می کنند باید در حوزه های از جمله حوزه فرهنگی و نقش شهروندان در تمیز نگه داشتن شهر  نیز برنامه های خوب فرهنگی اجرا کنند تا بتوانند زحمات و مشکلات پاکبانان را درک کنند و در حفظ و نظافت شهر کوشا باشند.

قربانی با اشاره به مشکلات و سختی های کار پاکبانان بیان کرد: بخش قابل توجهی از حقوق کارگران پسماند در آینده امکان دارد هزینه سلامت آنها شود که از همه شهروندان انتظار داریم مشارکت در جمع آوری زباله ها داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در ایام نوروز ضمن مهمان نوازی و استقبال ویژه از مسافران نوروزی اجازه امکان تولید زباله و ایجاد چادر در هر مکانی را به مسافران نوروزی نخواهیم داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.