تاریخ انتشار : 1397/12/14 چاپ خبر
خط و نشان شهردار بوشهر برای غاصبان حقوق پاکبانان؛

امیری: از کسی که حقوق پاکبانان را پایمال کند نمی گذرم / زیبایی شهر مدیون پاکبانان است

شهردار بندر بوشهر در مراسم طرح استقبال از بهار در جمع پاکبانان با قاطعیت گفت: زیبایی شهر مدیون پاکبانان است و از کسانی که بخواهند حق و حقوق آنها را پایمال کنند نمی گذرم.

به گزارش سایت خبری " جنوب 24" طرح استقبال از بهار به همت سازمان مدیریت پسماند شهر بوشهر صبح امروز با شهردار این شهر، برخی از اعضای شورای شهربوشهر، معاون عمرانی فرمانداری بوشهر، مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری و جمعی از پاکبانان در پارک شورا برگزار شد.

سید نور الدین امیری، شهردار بندر بوشهر در جمع پاکبابان ضمن تبریک هفته بوشهر و تقدیر از زحمات این گروه از افراد جامعه، اظهار داشت: تمیزی و زیبایی شهر بوشهر را مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی پاکبانان هستیم و از شهروندان می خواهیم که در جهت کمک و مراعات حال این عزیزان از ریختن زباله در سطح شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه خود را نماینده پاکبانان می دانم گفت: اگر کسی را به خاطر هر اقدام دیگری مورد بخشش قرار دهم، ولی کسانی که به هر طریق بخواهند حق و یا حقوقی را از پاکبانان ضایع کنند قابل گذشت نیستند و تا زمانی که به عنوان شهردار بندر بوشهر توفیق خدمت داشته باشم همه حقوق مادی و معنوی پاکبانان دفاع خواهم کرد.

امیری در حالی که با قاطعیت از حمایت خود در جهت دفاع از حقوق پاکبانان حرف میزد مورد تشویق و تشکر از سوی پاکبانان حاضر در این مراسم قرار گرفت.

شهردار بوشهر:همیشه نماینده و مدافع حقوق پاکبانان هستم/معاون فرماندار:در نوروز اجازه تولید زباله در هر مکانی نخواهیم داد

 

در ادامه این مراسم، شجاعی پور، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: امروز مانور طرح استقبال از بهار با حضور پاکبانان و افزایش نیروی انسانی در محلات سطح شهر بوشهر برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری بوشهر گفت: بعداز اجرای طرح استقبال از بهار به دلیل ورود مسافران نوروزی با افزایش 130 نفر نیروی انسانی پاکبان در سواحل و محلات بوشهر نخواهیم گذاشت چهره شهر از زیبایی کاسته شود.

شجاعی پور افزود: براساس آمار علمی که سال گذشته انجام شد سال گذشته بوشهر زیباترین و بهترین شهر در ایام نوروز بوده است که این افتخار مدیون تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پاکبانان هستیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.