تاریخ انتشار : 1397/12/14 چاپ خبر
شهردار بندر بوشهر:

دهکده گردشگری تحویل شهرداری بندر بوشهر شد

شهردار بندر بوشهر از تنظیم صورتجلسه و تحویل قطعی و انحصاری مجموعه دهکده گردشگری بوشهر به شهرداری بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش جنوب 24؛  به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، سید نورالدین امیری صبح امروز اظهار داشت: موضوع تغییر و تحول قطعی مجموعه دهکده  گردشگری بوشهر در دفتر کار فرماندار محترم عسلویه با حضور جناب آقای استاندار و رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر صورت گرفت که پس از بحث و بررسی و کارشناسی لازم پیرامون تحویل و تحول قطعی مجموعه دهکده گردشگری با تنظیم و امضاء صورتجلسه، مجموعه دهکده گردشگری بوشهر به صورت قطعی تحویل شهرداری بندر بوشهر شد. 

شهردار بندر بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و مساعدت و حمایت‌های همه جانبه استاندار بوشهر اظهار داشت: بی شک دهکده گردشگری بوشهر ایده‌ای بسیار جالب و جذاب است که با تلاش و پیگیری مجدانه استاندار محترم بوشهر، تاکنون فاز اول آن به بهره برداری رسیده و با بهره برداری مناسب و بهینه، ظرفیت جدیدی برای گردشگری ساحلی در شهر بوشهر فراهم گردیده است.

وی افزود: در حالی که سال‌های سال مردم بوشهر برای گردش و تفریح به ویژه استفاده از دریا، به مناطق محدودی از سواحل شهر نظیر خیابان ساحلی و یا ساحل بندرگاه دسترسی داشتند، اکنون دهکده گردشگری ظرفیت تازه‌ای به فضاهای تفریحی مرکز استان می افزاید. 

امیری با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس است، تصریح کرد: این ظرفیت ساحلی سبب شده که قابلیت‌های سرمایه گذاری ویژه‌ای برای استان بوشهر فراهم شود که در همین جا از سرمایه گذاران علاقمند به این موضوع دعوت به همکاری می‌شود. 
وی افزود: کل مجموعه دهکده گردشگری 85 هکتار و دارای 4 فاز با رویکرد توسعه تفریح‌های آبی و ساحلی است که فاز اول آن در سال‌های گذشته به بهره برداری اولیه رسیده ولی در حال حاضر نیاز به انجام یک سری اقدامات دارد که با تلاش و همت مضاعف همکارانم در خانواده بزرگ شهرداری بندر بوشهر و بسیج همه امکانات موجود و البته حمایت و همراهی سایر دستگاه‌ها، به یاری خداوند متعال بتوانیم در طول ایام نوروز امسال، شاهد حضور چشمگیر گردشگران به ویژه مسافران نوروزی در این دهکده باشیم.

شهردار بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و تجربه سالهای قبل و خیل عظیم گردشگران و مسافران نوروزی، مقدمات و برنامه ریزی‌های لازم در جهت ایجاد و توسعه فضاهای خدمات عمومی، امنیتی، بهداشتی، انتظامی، رفاهی، ایمنی و ... انجام و در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.