تاریخ انتشار : 1397/12/10 چاپ خبر

آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر در شهر بوشهر+ تصاویر

شهردار بوشهر از آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام بوشهر خبر داد .

به گزارش سایت خبری جنوب 24؛  به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، سید نورالدین امیری از آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام بوشهر خبر داد .

 امیری شهردار بندر بوشهر به نقش کلیدی معابر در توسعه شهری اشاره کرد و گفت : مدیریت شهری در سالهای اخیر و در راستای روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیرساخت های شهر بوشهر ، اقدام به انجام پروژه های مختلف نظیر احداث تقاطع غیر همسطح ، اصلاح هندسی تقاطع و میادین سطح شهر ، بازگشایی گذر و معابر ، بهسازی پیاده روها و ...نموده است . 
امیری بیان کرد : معابر استاندارد از نیازهای اولیه شهر جهت ارایه خدمات به شهروندان بوده و همچنین تردد در شهرها را تسهیل میکند و سبب کاهش ترافیک ، کاهش خطر تصادفات و منظم تر شدن تردد در شهرها میشود . 
وی خاطرنشان کرد : زیباتر شدن چهره ی شهرها ، دیدگاه شهروندان و سرمایه گذارانی که برای سرمایه گذاری خود در حوزه عمران به دنبال منطقه ای با زیرساخت مناسب میگردند را بهبود بخشیده ، به صورت نامحسوس در جذب گردشگر و رونق کسب و کار نقش مهمی ایفا میکند و همین عامل سبب شده تا امروز در شهرهای مدرن کشور از جدیدترین فناوریها برای بهسازی معابر شهری استفاده کنند . معابر میتوانند مسیری امن برای عبور معلولین ، نابینایان ، کودکان و دیگر شهروندان باشند .
شهردار بندر بوشهر در ادامه بیان کرد : بنا بر یک اصل کلی ، اگر معابر شهری در تعامل با نیازهای ساکنان و کاربردهای مجاور آن طراحی و اجرا شوند و کارکرد آن آسایش تمامی گروه های بهره بردار را در حد بهینه تامین نماید ، میتواند نقش به سزایی در بهبود سرزندگی و تحرک در فضای شهری ایفا کند . وی بیان کرد : معابر شهری از اصلی ترین مولفه های زیستی در محیط شهری است و استاندارد ملی معابر شهری به همین دلیل و در راستای پاسخ به همین امر تهیه و تدوین گردیده که بر طبق این استاندارد ، طبقه بندی معابر درون شهری به منظور مدیریت اصولی ، به نحوی صورت گرفته که تعارض میان ترافیک و معابر به حداقل ممکن برسد .
دکتری امیری شهردار بندر بوشهر اظهار داشت : با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده و با تلاش اداره املاک و مستقلات شهرداری بندر بوشهر و حمایتهای شورای محترم اسلامی شهر بوشهر و البته همکاری مالکان پلاکهای واقع شده در طرح ، عملیات تخریب و بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام بوشهر آغاز شده که با توافقات صورت گرفته با مالکین و پس از تخریب و بازگشایی گذر ، شهرداری نسبت به زیرسازی و جدول گزاری و آسفالت آن اقدام خواهد کرد . 
امیری لزوم بازگشایی و تعریض گذرها و معابر شهری در محلات شهر را به منظور خدمات رسانی بهتر و آسان نمودن تردد شهروندان مورد تاکید قرار داد و گفت : خدمات رسانی بهتر به ویژه در بخش های آتشنشانی و خدمات شهری از دیگر مزیت های بازگشایی و تعریض گذرها می باشد.
انتهای پیام/

گذر 16 متری سینگر

 

گذر 16 متری سینگر

 

گذر 16 متری سینگر

 

گذر 16 متری سینگر


گذر 16 متری سینگر

گذر 16 متری سینگر
گذر 16 متری سینگر

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.