تاریخ انتشار : 1397/12/8 چاپ خبر
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

آغاز و افتتاح ۶ پروژه عمرانی در عالیشهر +تصاویر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری احداث شده است.

به گزارش جنوب 24؛  در آغاز هفته فرهنگی عالیشهر، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی اجرا و بهره‌برداری از شش طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی آغاز شد.

به گزارش«خلیج فارس»؛ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در مراسمی که در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد، اظهار داشت: پروژه های یاد شده شامل مجتمع فرهنگی هنری آفتاب، کلانتری، بوستان ابریشم، پیست دوچرخه سواری و مدرسه 6 کلاسه است.

افتتاح 5 پروژه در عالیشهر/ هفته‌ای فرهنگی برای اهالی+جزییات

به گفته وی، احداث کانون پرورش فکری کودکان نیز آغاز شده و امید می رود سال آینده در همین ایام به بهره برداری برسد.

علی مقاتلی با بیان اینکه  این پروژه‌ها با اعتبار 21.5 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی شان آغاز شد افزود: این پروژه‌ها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری احداث شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهر‌های جدید کشور نیز با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم در شهر‌های جدید هویت سازی در شهرهاست اظهار داشت: راه‌اندازی مراکز مجتمع فرهنگی و هنری عالیشهر نقش مهمی در این راستا دارد.

حبیب‌الله طاهرخانی با بیان اینکه باید در طراحی و ایجاد بنا‌ها باید به هویت و نماد توجه شود، افزود: به اجرای طرح‌های مختلف در بخش‌های آموزشی، تفریحی، فرهنگی، درمانی، خدماتی و دیگر طرح‌های مورد نیاز و مطالبه مردم در شهر جدید عالیشهر، توجه ویژه می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.