تاریخ انتشار : 1397/11/30 چاپ خبر

بازدید خبرنگاران از دو طرح موفق اشتغال کمیته امداد در بوشهر+ تصاویر

گروهی از خبرنگاران طی یک طور خبری از دو طرح موفق اشتغال و کار آفرینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش جنوب 24؛ سید محمد علی مهیمنیان پور، رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر ضمن برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، در پایان اصحاب رسانه را به بازدید از دو نمونه طرح موفق اشتغال و کار آفرینی مددجویان تحت حمایت این نهاد دعوت کرد که با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد توانستند به خودکفایی کامل برسند و تعداد زیادی نیازمند را مشغول به کار نمایند.

در ادامه خبرنگاران به روستای بندرگاه رفته و از کارگاه تولید محصولات خرمایی تنگسیر بازدید کردند که به گفته جوکار مدیر آن، زمینه اشتغال 20 نفر فراهم شده و 9 نفر آنها مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد هستند.

بازدید خبرنگاران از کارگاه تولید محصولات خرمایی تنگسیر به عنوان یکی از طرح های اشتغالزایی

وی با بیان اینکه تولیدکننده اولین خرمای طعم دار جهان (موزی، قهوه، توت فرنگی، ارده و...) هستیم، افزود: با تسهیلات دریافتی که از کمیته امداد داشته ایم، فعالیت خود را توسعه داده و اکنون واحد برتر از نظر سازمان غذا و دارو و صادرات در استان هستیم. طوری که عمده تولیدات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می کنیم.

جوکار ادامه داد: در راستای توسعه بازار صادراتی در کشور آذربایجان و راه اندازی شیفت دوم فعالیت کارگاه، درخواست 10 نیروی جدید به کمیته امداد داده ایم و حقیقتا فرصتی که برای خودکفایی خانواده های نیازمند فراهم شده، به فعالیت ما نیز برکت داده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر یادآور شد: مددجویانی که توان معرفی ضامن برای خودکفایی و اشتغال نداشته باشند، به واحدهای کارآفرین و تولیدی معرفی شده و در ازای آن تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان پرداخت می شود که زمینه ساز توسعه فعالیت های تولیدی و از سویی خودکفایی تعداد بیشتری از مددجویان را فراهم می کند.

 مغازه فروش عرقیات توسط یک خانم مددجو با دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی، یکی دیگر از طرح هایی بود که خبر نگاران از آن بازدید کردند و با این مددجوی کار آفرین به مصاحبه و گپ و گفت پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.