تاریخ انتشار : 1397/11/29 چاپ خبر

هزینه چهار میلیارد تومانی شرکت برق برای توسعه و تعمیر مشتركین شهرستان دیلم

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: در مجموع در بخش های عمرانی توسعه و تعمیر و نگهداری مشترکین در شهرستان دیلم چهار میلیارد و 100 میلیون تومان ظرف یک سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش جنوب 24؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر، نادر تمیمی در حاشیه افتتاح پروژه های برق رسانی به شهرستان دیلم اظهار داشت: در دهه فجر امسال که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه  در حوزه برق در سطح استان هستیم.

وی افزود: در شهرستان دیلم نیز طرح های خوبی اجرا شده که مهمترین آن برق رسانی به چهار راه بی بی حکیمه بوده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد: برای اجرای این طرح در قالب برق رسانی به پاسگاه نیروی انتظامی، مسجد بین راهی، پمپ بنزین و مجتمع رفاهی 780 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی و استان هزینه شده است.

وی با اشاره به فعالیت های شرکت توزیع برق استان بوشهر در شهرستان دیلم در بخش عمران و توسعه شهری و روستایی این شهرستان در حوزه انرژی برق، بیان کرد: در مجموع در بخش های عمرانی توسعه و تعمیر و نگهداری مشترکین چهار میلیارد و 100 میلیون تومان ظرف یک سال گذشته در شهرستان دیلم هزینه شده است.

تمیمی افزود: احداث تعداد 17 دستگاه پست هوایی با قدرت چهار هزار و 810 کاوا جهت توسعه شهری و روستایی و رفع نقاط ضعف ولتاز و نوسانات مشترکین در کنار احداث 21 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده بخشی از خدمات این شرکت به مردم ولایتمدار شهرستان دیلم بوده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر ادامه داد: فروش و نصب تعداد 548 انشعاب به مشترکین  جدید شهری و روستایی و نصب تعداد 150 دستگاه چراغ روشنایی معابر و دو کیلومتر شبکه روشنایی نیز طی یک سال گذشته در این شهرستان انجام شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع هزینه ها در بخش عمران و توسعه شهری و روستایی و در بخش های مربوط به سرویس و نگهداری و تعمیرات شبکه ها بوده که نقشی اساسی در افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه و کاهش خاموشی های و افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی  داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.