تاریخ انتشار : 1397/11/29 چاپ خبر
طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی:

بازرس سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی مصدق کشاورزی بعنوان بازرس سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم برای مدت سه سال دیگر منصوب شد.

به گزارش جنوب 24؛  به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مصدق کشاورزی مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی  این اداره کل را با حفظ سمت بعنوان بازرس سلامت اداری استان بوشهر منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به خدمات ارزنده و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل محترم دفتر مدیریت عملکرد جنابعالی برای مدت 3 سال به عنوان بازرس موضوع تبصره یک ماده (91) قانون مدیریت خدمات کشوری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر منصوب می شوید.

در ادامه متن این حکم آمده است: امید است با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات موضوع این ماده ( رشوه خواری و سوء استفاده از مقام اداری) بازرسی های لازم را به عمل آورده و ضمن رعایت بی طرفی و امانتداری،گزارش های متقن خود را مطابق با ترکیبات مقرر در دستور العمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون تهیه و ارائه نمایید.

شایان ذکر است مصدق کشاورزی در سه سال گذشته در سمت بازرس سلامت اداری حائز رتبه برتر کشوری شده است به دلیل  کسب رتبه اول کشوری از ایشان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.