تاریخ انتشار : 1397/11/28 چاپ خبر

برای عید قیمت مرغ در بوشهر 11هزار و 500 تومان می شود

معاون استاندار بوشهر گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ 11 هزار و 500 تومان در واحد های عرضه کننده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و در راستای مدیریت بازار گشت های نظارتی افزایش خواهند داشت که برخورد با متخلفین اولیت اصناف است.

به گزارش جنوب 24؛ چند روزی است خبرهای افزایش قیمت مرغ در رسانه ها منتشر شده است اما مسئولین امر این موضوع را تکذیب می کنند، در حالی که قیمت به بیش از 15هزار تومان رسیده است و مردم ناچارا در حال استفاده از آن هستند.

گلایه های شهروندان بوشهری در رسانه های مکتوب، مجازی و شبکه های اجتماعی اوج گرفت تا اینکه برخی مسئولین ناچار شدند نشست های تخصصی برای رفع معظل افزایش قیمت مرغ در دستور کار خود قرار دهند.

برای عید قیمت مرغ در بوشهر 11هزار و 500 تومان می شود

سعید زرین‌فرماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه میزان تولید مرغ در استان بوشهر به اندازه مصرف است، گفت: در استان بوشهر بیش از 200 واحد مرغ داری است اما به دلیل اینکه شبکه توزیع به صورت شبکه ای است بخش قابل توجهی از تولیدات به استان ها دیگر صادر می شود.

زرین فر اظهار کرد: با پیگیری هایی که انجام شده است بیش از 2.2 میلیون قطعه جوجه ریزط ه در مرغ داری های استان بوشهر تخم ریزی شده است که تولید کننده گان سعی دارند تا در اواخر اسفند محصولات خود را وارد بازار کنند که با این کار بخش قابل توجهی از مشکلات مصرف کننده گان مرغ در استان بوشهر با قیمت مصوب رفع خواهد شد.

معاون استاندر بوشهر افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ 11 هزار و 500 تومان در واحد های عرضه کننده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و در راستای مدیریت بازار گشت های نظارتی افزایش خواهند داشت که برخورد با متخلفین اولیت اصناف است.

دلالان قیمت تعیین می کنند نه ستاد تنظیم بازار

احمد مقدم یکی از عرضه کننده گان مرغ در استان بوشهر گفت: همه عرضه کننده گان مرغ در استان بوشهر از کاهش قیمت استقبال می کنند.

مقدم با اشاره به دلیل افزایش قیمت در استان بوشهر، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلیل افزایش قیمت در بوشهر نبود نظارت از واحدهای صنفی است.

وی در پاسخ به اینکه قیمت چه کسانی تایین می کنند، تاکید کرد: قیمت اصلی مرغ و همه محصولات ستاد تنظیم بازار اعلام می کند، اما مدتی است دلالان در همه حوزه ها بدون توجهه به قیمت اصلی محصولات را به مغازه داران عرضه و فاکتور فروش هم صادر می کنند که نیاز است دستگاه های نظارتی توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.