تاریخ انتشار : 1401/10/23 چاپ خبر
به مناسبت گرامیداشت ولات حضرت زهرا(س) و روز زن؛

بانوان امداد گر کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر، طی همایشی از بانوان امداد گر کمیته امداد استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت خبری "جنوب24"  صبح جمعه 23 دیماه بمناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر طی مراسمی با حضورمدیر کل و معاونان کمیته امداد استان بوشهر از بانوان امداد گر این استان تجلیل شدند.

محمد رضا میری مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن، یکی از نقاط برجسته زندگی  حضرت زهرا(س) را رسیدگی وتوجه به افراد فقیر دانست وگفت: ایشان در موضوع رسیدگی و دستگیری از افراد فقیر بسیار اهتمام داشتند.

میری در ادامه در مورد فضیلت حضرت زهرا و روش زندگی ایشان و ارزش زنان در اجتماع سخنانی رابیان نمود و گفت: هدف از برگزاری اين همايش آشنايی بیشتر با شخصيت ارزشی حضرت فاطمه زهرا(س) و تقدیر از زحمات با ارزش بانوان مددکار کمیته امداد و گسترش فرهنگ دينی و مذهبی در جامعه است.

وی هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) را توانمند سازی مددجویان بیان کرد و گفت: کمیته امداد درکناررسیدگی به امور معیشتی و اشتغال مددجویان، کار فرهنگی و آشنا نمودن خانواده ها را با آموزه های دینی از طریق برگزاری همایش ها و کلاسهای آموزشی در دستور کار قرار داده است.

در این مراسم 80 نفر از بانوان امداد گر کمیته امداد از سراسر استان تجلیل شدند و برنامه های متنوعی از جمله مولودی خوانی و مسابقه فرهنگی و ورزشی برای آنها اجرا شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.