تاریخ انتشار : 1401/10/7 چاپ خبر

موفقیت کمیته امداد بوشهر با انعقاد چندین قرارداد بین المللی در نمایشگاه قطر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هم زمان با برگزاری جام جهانی فوتبال، فعالان حوزه صنایع دستی به عنوان راهبران شغلی کمیته امداد استان بوشهر در نمایشگاه بین المللی کشور قطر شرکت کردند که موفق به انعقاد چندین قرارداد بین الملی شدند.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" محمد رضا میری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ویژه جام جهانی فوتبال در کشور قطر اظهار کرد: در این نمایشگاه محصولات تولیدی بومی استان بوشهر در معرض دید و فروش عموم مردم قرار گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه تعدادی از فعالان حوزه صنایع دستی به عنوان راهبران شغلی کمیته امداد استان بوشهر با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی سایر هنرمندان و مددجویان تحت حمایت در سه غرفه، محصولات خود را به شکل مستقیم عرضه کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه گلیم بافی، حصیربافی، زیورالات سنتی، روبنده های سنتی، صنایع دستی دریایی، ماکت لنج و کپوبافی بوده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با شروع رویداد ورزشی جام جهانی فوتبال از ۲۷ آبان ماه تا پایان آذرماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۲ واقع در دهکده فرهنگی کتارای قطر برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش فرهنگ ایرانیان و صنایع دستی استان بوشهر، رایزن فرهنگی کشور ایران در قطر بازاریابی خوبی برای فروش این محصولات انجام داد.

وی افزود: از مزیت های حضور این افراد در این نمایشگاه، فروش محصولات به شکل خرده فروشی و قرارداد عمده با سرمایه گذارانی از کشورهای عمان، کویت و قطر برای خرید محصولات تولیدی است.

میری گفت: مهمترین اهداف حضور این راهبران شغلی، ایجاد زمینه ای برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان، پایدارسازی طرح های اشتغال و توانمندسازی خانوارها، است.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.