تاریخ انتشار : 1401/8/2 چاپ خبر
وعده هایی که تمدید می شود

مهر تمام شد، تقاطع جدید بوشهر تمام نشد + تصاویر

یکی از مشکلات پروژه هایی عمرانی در استان بوشهر، میانگین زمانی زیاد برای تکمیل و بهره برداری است؛ اتفاقی که برای تقاطع سردار سلیمانی هم رخ داده است.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" به نقل از سایت خلیج فارس، یکی از مشکلات پروژه هایی عمرانی در استان بوشهر، میانگین زمانی زیاد برای تکمیل و بهره برداری است؛ اتفاقی که برای تقاطع سردار سلیمانی هم رخ داده است.

به گزارش خلیج فارس؛ پس از کشمکش های زیاد کارشناسی درباره اولویت داشتن این پروژه و از سویی چشم ترسیده شهروندان که زمانبر شدن و کیفیت پایین اجرای اولین تقاطع در میدان آزادی را دیده بودند، نهایتا در تیرماه 98 احداث تقاطع بر روی میدان شهید مطهری (باغ زهرا) بوشهر توسط شهرداری کلید خورد.

در زمان شروع این تقاطع، نورالدین امیری شهردار وقت بوشهر از اجرای 18 ماهه آن خبر داد، یعنی نهایتا دی ماه 1399 باید زیر بار ترافیک می رفت.

اما پروژه ای که در مقطعی تعطیل شد، اگرچه با تغییر پیمانکار وارد چهلمین ماه خود شده و به بهره برداری نرسیده است.

این درحالی است که حسین حیدری شهردار بوشهر در روزهای پایانی 1400 در نشست خبری وعده داده بود که تقاطع سردار سلیمانی تا مهرماه به بهره برداری می رسد.

جدا از مشکلات ترافیکی که تاخیر بسیار زیاد این پروژه در یکی از محورهای پرتردد مرکز استان رقم زده، تمدید وعده های مسئولان برای بهره برداری آن هم روی اعصاب شهروندان است.

استاندار بوشهر هم چندی پیش در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از تاخیر در بهره برداری تقاطع سردار سلیمانی، وعده داد که جزو پروژه هایی پاییز امسال است.

وعده جدید: آذرماه

معاون عمرانی شهرداری بوشهر در نشست اخیر شورای شهر با موضوع تمدید قرارداد مشاور این پروژه وقتی با پرسشی درباره تکمیل تقلاطع سردار سلیمانی مواجه شد، گفت: اغلب کارهای پروژه انجام شده، وقتی رمپ سمت خیابان امام علی مانده که منتظریم ارتفاع سیم های برق فشار قوی بالا برود و پیمانکار آن را انجام دهد.

آرمین پژمان با بیان اینکه با همکاری نیروی دریایی ارتش، شرکت برق منطقه ای هم برای تعیین تکلیف کابل های خود در این پروژه پای کار آمده، ابراز امیدواری کرد که این تقاطع حداکثر تا ماه آینده (یعنی اواخر آذر) به بهره برداری برسد. وی معتقد بود اگر مشکل برق فشار قوی وجود نداشت، امکان تکمیل پروژه در زمان زودتر وجود داشت.

وی البته این را هم گفت که اعتبارات استانی که برای این تقاطع وعده داده شد به طور کامل محقق نشده و پروژه عمدتا با اعتبارات داخلی شهرداری پیش رفته، ضمن اینکه اخیرا استانداری قول 24 میلیاردتومان داده که مهمتر از قول، تخصیص و نقدینگی آن می باشد.

به هرحال این پروژه در زمان وعده داده شده از سوی شهردار در مهرماه به بهره برداری نرسید، حالا باید منتظر ماند و دید تا آخر پاییز به نتیجه می رسد؟

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.