تاریخ انتشار : 1401/6/30 چاپ خبر

طرح هدف گردشگری در ۳ روستای استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طرح هدف گردشگری در سه روستای استان بوشهر شامل نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گشی در تنگستان در حال تهیه و تصویب است.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" علیرضا مقدم  اظهار داشت: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر، سه هزار و ۲۱۳ متر دیوار حفاظتی در ۱۶ روستا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های دشتی، تنگستان و جم به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی نیز از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر در ۱۰ شهرستان عملیاتی و اعتبار آن به طور ۱۰۰ درصد جذب شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: از این تعداد، هزار و ۲۳ واحد به بهره‌برداری رسیده و میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در استان به ۵۹ درصد افزایش یافت.

وی تاکید کرد: علاوه بر تعداد هزار و ۸۰۰ واحد مصوبه سفر ریاست جمهوری، ۵۸۰ واحد دیگر نیز عملیات اجرایی آن آغاز و جهت اخذ تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

اجرای طرح منظومه روستایی

مقدم خاطرنشان کرد: ۵۰ طرح هادی و بازنگری از ابتدای سال تاکنون تهیه و تصویب شده است.

وی ادامه داد: طرح هدف گردشگری در سه روستای استان بوشهر شامل نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گَشی در تنگستان در حال تهیه و تصویب است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ بخش طرح منظومه روستایی در حال تهیه و تصویب است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک، تعداد ۵۵۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۱۸۵ جلد سند مالکیت شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.