تاریخ انتشار : 1398/5/15 چاپ خبر

در عید قربان نیازمندان چشم انتظار مهربانی شما هستند

کمیته امداد استان بوشهر از اعلام آمادگی تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان برای دریافت نذورات مردمی همزمان با فرا رسیدن عید قربان برای کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش سایت خبری " جنوب 24"با تشریح برنامه های این نهاد در عید قربان اظهار داشت: کمیته امداد هر ساله با هدف کمک به محرومان در روز عید سعید قربان، اقدام به جمع آوری نذورات و دامهای قربانی مردم خیر و نوع دوست می کند و امسال هم همچون سالهای گذشته، این آمادگی را دارد تا نذورات خیرین را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز عید قربان همه دفاتر کمیته امداد، مساجد، ستادهای نماز جمعه، موسسات خیریه و 31 مرکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار هستند گفت: پس از دریافت نذورات مردمی بیش از 50 درصد خانوارهای نیازمند تحت حمایت از گوشت نذری بهره مند می شوند.

لطفی با بیان اینکه نذورات قربانی‌ در بسته‌های یک کیلیویی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، اظهار داشت: سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در اولویت دریافت نذورات قربانی هستند.
وی یاد آور شد: کمیته امداد علاوه بر دریافت دام و گوشت قربانی مردم نیکوکار، نسبت به جمع‌آوری نذورات نقدی برای خرید دام و ذبح و توزیع بین نیازمندان اعلام آمادگی می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جمع‌آوری یک میلیارد و 240 میلیون نذورات قربانی در سال گذشته و توزیع آن بین نیازمندان خبر داد و گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن گوشت قربانی و 40 میلیون تومان دیگر به صورت نقد از سوی خیران نیکوکار به کمیته امداد پرداخت و میان نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به روش‌های دریافت کمک‌ها و نذورات قربانی مردم هم استانی گفت: هم استانی‌ها علاوه بر تحویل گوشت قربانی خود به دفاتر و مراکز نیکوکاری امداد، می توانند کمک های نقدی خود را از طریق واریز به حساب 0105753982009 در بانک ملی به نام کمیته امداد و یا از طریق کد آنی پرداخت با شماره گیری    # 077 * 1* 8877* نیز انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.