تاریخ انتشار : 1401/7/11 چاپ خبر
پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند

طرح کمیته امداد بوشهر برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان

کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر اعلام کرد که پویش شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با عنوان شور عاطفه ها در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند توسط این نهاد اجرا می شود.

وی افزود: برنامه اصلی شور عاطفه های در روز دوشنبه 11 مهر ماه با همکاری آموزش و پرورش در مدارس سراسر استان بوشهر برگزار می شود که در مرکز استان در مدرسه دبستان شهید ماهینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر مسئولان  برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه 11 هزار دانش آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند واز امکانات این نهاد بهره مند هستند، افزود: علاوه بر کمک‌های مردمی، مبلغی به عنوان سرانه کمک به دانش آموز از سوی کمیته امداد به حساب دانش آموزان واریز می‌شود اما بحث شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان، کمک به همنوع و بهره گیری از ظرفیت‌های خیرین جامعه در قالب تکافل و مسؤلیت اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: : شهریور ماه  مرحله اول اجرای این طرح بود که در مصلی‌های نماز جمعه استان برگزار شد و علاوه بر آن دفاتر کمیته امداد، مدارس استان و 200 مرکز نیکوکاری به عنوان مرکز جمع آوری کمک‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان ضمن قدردانی از حضور و مشارکت پرشور خیران در برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های نیازمند در طی سال جاری گفت: خیران و مردم مؤمن و نوع‌دوست استان هم چنان می‌توانند  به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و شرکت در برنامه شورعاظفه ها به ‌صورت غیرحضوری از طریق شماره‌گیری کد دستوری دستوری #1*077*8877* و یا پرداخت به شماره کارت مجازی 6037997950030370 بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهرمشارکت نمایند.

میری در پایان یادآور شد: امید است با مشارکت خیران مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید شامل کمک هزینه تحصیلی و ملزومات اساسی برای آموزش  تامین شود و هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نشود.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.