تاریخ انتشار : 1400/1/14 چاپ خبر

۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان بوشهر تحویل می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به آغاز ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد گفت: ۵۰۰ واحد آن تا تیرماه امسال تکمیل و تحویل نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر می‌شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، احمد لطفی، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تامین سرپناه مددجویان کمیته امداد استان تصریح کرد: در سال‌های اخیر 3 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان با همکاری خیران و نهادها و دستگاه‌های اجرایی ساخته و تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تحویل 700 واحد مسکونی مددجویی با همکاری سپاه پاسداران استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه 1500 واحد واحد مسکونی برای نیازمندان استان بوشهر امسال ساخته می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه 500 واحد مسکونی آن تا تیرماه امسال تحویل مددجویان می‌شود گفت: این واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر ساخته می‌شود.

وی از اجرای طرح حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست خبر داد و اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه پاسداران برای زیرپوشش قرار دادن کودکان ایتام و محسنین با دعوت خیران قرار است 10 هزار نفر از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست مورد حمایت ویژه قرار بگیرند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از تشکیل دبیرخانه طرح اکرام ایتام و محسنین در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان حداقل 50 درصد مردم نیازمند و تحت پوشش بسته معیشتی دریافت می‌کنند و 20 هزار بسته قبل از ماه مبارک رمضان در اختیار مددجویان استان بوشهر قرار می‌گیرد.

لطفی با بیان اینکه در اسفند ماه 1500 بسته معیشتی و غذایی در اختیار مددجویان قرار گرفت خاطر نشان کرد: در جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید و نوروز مردم نیکوکار بیش از 14 میلیارد تومان کمک کردند که در بخش کالایی و نقدی میان نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.