تاریخ انتشار : 1399/5/30 چاپ خبر
با هدف افزایش بهره وری و درآمد اشتغال روستایی؛

جشنواره صنایع روستا دوست در بوشهر راه اندازی می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۶۰ درصد برنامه های اشتغال کمیته امداد در روستاها انجام می شود گفت: جشنواره صنایع روستا دوست با هدف افزایش بهره وری و درآمد اشتغال روستایی برگزار می شود و از مخترعان نیز دعوت می شود تا محصولات و اختراعات خود به ثبت برسانند.

به گزارش سایت خبری، " مسلم ملیت، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر ضمن بیان عملکرد کمیته امداد در ایجاد اشتغال جهت مددجویان تحت حمایت اظهار داشت : عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه اشتغال در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد برنامه اشتغال کمیته امداد در روستاها انجام می شود گفت: از سال ۱۳۹۸ وارد مشاغل دانش‌بنیان شده ایم و در این زمینه با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در سراسر استان ارتباط ویژه ای برقرار کرده ایم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به راه اندازی صنایع روستا دوست با هدف بهره وری و درآمد اشتغال روستایی گفت: صنایع روستا دوست از مفاهیم ابتکاری کمیته است که به تازگی مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: منظور از صنایع روستا دوست صنایعی است که در مقیاس کوچک بوده و از همه مهم‌تر در روستا‌ها به صرفه باشد.

ملیت با بیان اینکه صنایع روستا دوست نوآور هستند و عنصر خلاقیت در آن‌ها موج می‌زند گفت: امسال جشنواره صنایع روستا دوست با هدف افزایش بهره وری و درآمد اشتغال روستایی برگزار می شود و از مخترعان نیز دعوت می شود تا محصولات و طرح های خود را از تاریخ ۶ مرداد تا ۲۵ مهرماه ماه سال جاری در سایت کمیته امداد به ثبت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های به ثبت رسیده در سامانه کمیته امداد، در نمایشگاه صنایع روستا دوست که در مهرماه برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته و محصولات به شرکت‌های مختلف عرضه خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ایده‌ و طرح های برتر در این جشنواره مورد توجه و حمایت قرار می گیرد گفت: برای طرح اول ۱۵ میلیون تومان، طرح دوم ۱۳ میلیون تومان و طرح سوم ۱۱ میلیون تومان هدیه در نظر گرفته شده است که تقدیم می‌شود.

ملیت هدف از راه اندازی جشنواره صنایع روستا دوست را توسعه اقتصاد دانش بنیان و رونق اشتغال در روستاها عنوان کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.