تاریخ انتشار : 1399/6/2 چاپ خبر

۹۰۵ پروژه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و آغاز اجرای ۹۰۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت گفت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش سایت خبری" جنوب 24" در آیینی با حضور استاندار بوشهر  به صورت ارتباط زنده با فرمانداری‌های دیلم و گناوه، پروژه‌های عمرانی هفته دولت در این دو شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

29 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار136.5  میلیارد تومان در دیلم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد از این تعداد 22 پروژه افتتاحی و 7 پروژه کلنگ‌زنی است. در این آیین پروژه‌های هفته دولت دیلم با دستور استاندار و با یاد ونام امام حسین (ع) و شهدای کربلا افتتاح شد.

یادبود شهدای گمنام بندر امام حسن(ع)، مرکز تصویربرداری بیمارستان دیلم، شبکه انتقال برق بیمارستان دیلم، افتتاح 2 طرح مخابراتی و ارتقا سایت و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه راهسازی از پروژه‌هایی بود که به دستور استاندار بوشهر به نمایندگی از پروژه‌های هفته دولت دیلم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

همچنین در شهرستان گناوه 43 پروژه عمرانی با 59 میلیارد تومان افتتاح و 11 پروژه با اعتبار 34 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. بخشی از این پروژه ها شامل افتتاح دومین واحد جوجه کشی جنوب کشور، تعریض و آسفالت کمربندی قدیم گناوه، آسفالت معابر مسکن مهر بندر ریگ، خط انتقال آب پوزگاه به گاو سفید می‌شود.

 استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های شمالی استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت با بیان اینکه  هفته دولت امسال 837 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک‌هزار و 679 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود اظهار داشت: از این رقم 864 میلیارد تومان پروژه عمرانی و 832 میلیارد تومان پروژه‌های اقتصادی است.

عبدالکریم گراوند از آغاز عملیات 68 پروژه شامل 8 پروژه اقتصادی و 60 پروژه عمرانی با اعتبار 780 میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: حجم پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال باوجود تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه حجم پروژه‌های افتتاحی در مقایسه با سال گذشته افزایش دارد افزود: این در شرایطی است که کشور در سخت‌ترین دوران مالی و اقتصادی قرار دارد.

استاندار بوشهر از افتتاح کارخانه بزرگ خوراک آبزیان در دیلم بعداز ماه محرم خبر داد و افزود: برخی پروژه‌های بزرگ در دیلم از جمله کارخانه خوراک آبزیان آماده افتتاح است اما مقرر شده به زودی با حضور مقامات کشوری رسما افتتاح شود.

گراوند  با قدردانی از خیران شهرستان دیلم که در اجرای پروژه‌های متعدد نهایت همکاری دارند گفت: با توجه به ظرفیت‌های بندری و گردشگری گناوه، تکمیل طرح‌های گردشگری دراولویت است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی کارهای خوبی در گناوه انجام شده خاطرنشان کرد: نتایج  این طرح‌ها نقش مهمی در ارتقا اشتغال و تولید در گناوه دارد.

گراوند بیان کرد: با وجود ظرفیت های بندری استان، تولیدات محصولات مختلف در استان باید صادرات محور باشند.

ملاقات عمومی استاندار با شماری از شهروندان گناوه و دیلم به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌ها بود که  استاندار بوشهر دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان صادر کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.