تاریخ انتشار : 1399/6/11 چاپ خبر

۷۵ میلیارد تومان در اجرای پروژه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر سرمایه‌گذاری شده است

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تکمیل واحدهای مسکونی مددجویی خبر داد و گفت: در این راستا به‌‌زودی ۱۹۰ واحد مسکونی با ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح و تحویل مددجویان دشتستان می‌شود.

به گزالرش سایت خبری "جنوب24" با قدردانی از همکاری و مشارکت خیران، دستگاه‌های اجرایی و نهادها در همکاری ساخت و تکمیل مسکن مددجویان اظهار داشت: ساخت مسکن ویژه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت قرار دارد و در این راستا همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و خیران ستودنی است.

وی، از ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال  یک‌هزار واحد مسکونی برای مددجویان به ویژه زنان سرپرست خانوار ساخت، بازسازی و تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای این طرح‌ها افزود: این واحدها  با زیربنای 50 متر مربع ساخته می‌شود و بخشی از آنها تا پایان امسال تکمیل و تحویل جامعه هدف می‌شود.

گزدرازی از تکمیل 190 واحد مسکونی مددجویی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: 190 واحد مدد جویی در دشتستان به‌زودی تحویل افراد متقاضی به ویژه در نقاط محروم می‌شود.

وی، اعتبار اجرای این طرح را افزون بر 10 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد:هزینه هر واحد مسکونی افزون بر 50 میلیون تومان  است که در شهرهای مختلف برازجان، سعدآباد، شبانکاره، آب‌پخش، تنگ‌ارم، بوشکان و دیگر شهرها و روستاهای دشتستان ساخته و تکمیل شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه "سپاه استان بوشهر در ساخت و تحمیل مسکن مددجویان نقش مهمی داشته است" خاطرنشان کرد: از یک‌هزار واحد مسکونی مددجویی بسیج سازندگی سپاه و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه 600 واحد آن تکمیل و افتتاح شد و  400 واحد مسکونی باقیمانده  دیگر در ایام هفته دفاع مقدس امسال تحویل مددجویان می‌شود.

گزدرازی با اشاره به اینکه "هر یک از این واحدهای مسکونی در شهرهای کوچک و روستاهای محروم استان بوشهر با 50 میلیون تومان ساخته شده است" گفت: در این راستا یک‌هزار واحد مسکونی دیگر امسال بر اساس توافق سازمان برنامه و بودجه و استانداری بوشهر ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه "تاکنون 2 هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان شده است" تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها تاکنون 100 میلیارد تومان هزینه شده و با تکمیل طرح‌های در دست اجراء مشکل مسکن مددجویان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.