تاریخ انتشار : 1402/1/18 چاپ خبر

پشت پرده هجمه‌ها علیه دانشگاه آزاد بوشهر

در روزهای اخیر برخی اساتید با ایجاد تشنج در دانشگاه آزاد بوشهر به دنبال نادیده گرفتن خدمات قابل قبول این دانشگاه هستند.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" به نقل از  خبرگزاری فارس ، سکان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیش از ۱۴ هزار دانشجو و ۴۰ درصد سهم آموزشی از آبان سال ۱۴۰۰  به حیدری سنگستانی سپرده شد.

از آن زمان، دانشگاه آزاد بوشهر شاهد رشد ۳۰ درصدی در جذب دانشجو بوده و بعد از گذشت ۳۶ سال از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، پردیس فناوری با ۲۰۰ دانشجو در شهرستان عسلویه و در کنار صنعت نفت و گاز تاسیس شد.

همچنین دانشگاه آزاد در سال گذشته رویداد ملی عصر امید را در منطقه عسلویه با مشارکت ۱۰۰ شرکت دانش بنیان برگزار کرد که دستاورد مهمی برای این شرکت‌ها به همراه داشت.

تغییر رتبه دانشگاه آزاد بوشهر از ۱۰ به هشت، راه اندازی درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، تجمیع فضای اداری در شهر بوشهر جهت رفاه حال دانشجویان و صرفه جویی در هزینه فضای اداری، راه اندازی خوابگاه دانشجویی در شهر بوشهر، اخذ سند مالکیت برخی از زمین ها و اماکن تحت مالکیت این دانشگاه و سرمایه گذاری و راه اندازی کارگاه‌های تولیدی از جمله عملکرد یکساله مدیریت این دانشگاه است.

اما در هفته‌های گذشته گویا برخی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر ایجاد حواشی در دانشگاه آزاد را کلید زده‌اند.

تا جایی که برخی از این افراد که بعضا سابقه ریاست دانشگاه آزاد و مسئولیت در استانداری را دارند ضمن تماس با دانشجویان خواستار عدم شرکت آنها در کلاس‌های درس شده‌اند.

این مساله باعث شده دانشگاه آزاد بوشهر که در اغتشاشات سال گذشته کشور کمترین چالش را داشت این روزها شاهد این باشد که برخی از اعضای هیات علمی این دانشگاه با امضای بیانیه‌هایی از عدم حضور دانشجویان در دانشگاه حمایت کرده و به دنبال برهم زدن نظم دانشگاه هستند.

باید دید مراجع ذی صلاح و مسئولان استان چه واکنشی به این ماجرا خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.