تاریخ انتشار : 1401/9/12 چاپ خبر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر؛

تلاش تیم جوان مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یکسال گذشته باعث شده به اندازه 7 سال تجهیزات وارد استان شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تلاش تیم جوان مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته باعث شده به اندازه 7 سال تجهیزات پزشکی، بهداشتی و درمانی وارد استان شود.

به گزارش سایت خبری "جنوب24"آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع مسئولین و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: در منظومه زیستی شغل‌های زیادی وجود دارد اما بخشی از شغل‌ها دارای شرافتی هستند که همه جامعه انسانی به عنوان یک شغل ارزشمند آن را تلقی می‌کنند که پرستاری یکی از آن است.


وی ضمن تقدیر از زحمات پرستاران که به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت هستند بیان داشت: پرستاری حلقه واسطه درمان پزشکی و بیمار بوده و مدیریت روحی و روانی بیمار نقش مهمی در درمان بیماری دارد. تمامی داروها و سیستم‌های درمانی در حد خود موثر هستند اما مدیریت روحی و روانی بیمار در درمان وی بسیار موثر است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای تأمین اعتبارات حوزه بهداشت و درمان باید به گونه‌ای ویژه اقدام شود و تیم مدیریتی دانشگاه باید همانند گذشته در جهت رفع مشکلات گام بردارد.


آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: همان‌طور که تاکنون توجه ویژه‌ای به وضعیت معیشت پرستاران، پرداخت مطالبات و نیز سلامت و ارتقا سواد تخصصی آنان صورت گرفته از این به بعد نیز بایستی این‌گونه باشد.


وی اظهار داشت: در حوزه توسعه و تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی، اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته اما در کنار آن باید به سلامت جسمی و روحی نیروی انسانی نیز توجه ویژه‌ای شود.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: پرستاران تمام وقت و توجه خود را صرف رسیدگی به بیماران می‌کنند در صورتی که بایستی به صورت ویژه سلامت آنان مورد توجه قرار گیرد تا آرامش به منزل و محل کار آنان وارد شود.

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.