تاریخ انتشار : 1400/8/23 چاپ خبر
اولین فرماندار دولت سیزدهم در استان بوشهر معارفه شد

احمد لطفی فرماندار جدید شهرستان تنگستان شد

در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، احمد لطفی به عنوان فرماندار جدید شهرستان تنگستان و اولین فرماندار دولت سیزدهم در استان بوشهر معارفه و از خدمات عبدالحسن رفیعی پور تجلیل شد.

به گزارش سایت خبری "جنوب 24" ؛ فرماندار جدید شهرستان تنگستان شنبه شب در این مراسم اظهار داشت: از دوران حضور در کمیته امداد استان بوشهر همکاری خوبی را با آقای رفیعی پور داشتم که ایشان همراهی تأثیرگذاری در این زمینه داشتند.

احمد لطفی با اشاره به اینکه همه باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش کنیم افزود: مسئولیت در نظام اسلامی یک آزمون الهی است و همه ما مدیران باید تلاش کنیم که با مسئولیت‌پذیری و تلاش خود، از این آزمون الهی سربلند شویم.

وی با بیان اینکه شهرستان تنگستان را با دعای خیر شما برای نوکری مردم انتخاب کردم خاطرنشان کرد: فرصت خوبی برای خدمت به مردم فراهم شده است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و ضمن تکریم مردم، برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در زمان مسئولیتم در کمیته امداد استان بوشهر، بیش از پنج هزار مسکن در استان با کمک استانداری، سپاه و گروه‌های جهادی احداث کردیم که بیشترین آنها در شهرستان تنگستان بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان تنگستان در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: زیبنده نیست که تنگستان با این همه ظرفیتی که داراست، نرخ بیکاری آن اینقدر بالا باشد.

لطفی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت همه نخبگان، نقادان، صاحب‌نظران و فعالین اجتماعی، در صدد این هستیم که سند تحول و توسعه شهرستان تنگستان را در همه امور، تهیه و تنظیم کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت هفتاد درصدی روستایی تنگستان، این شهرستان باید تبدیل به پایتخت مولد روستایی در کشور شود و ما در برنامه کاری خود پیگیر این مهم خواهیم بود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در کنار پروژه‌های عمرانی مثل ساخت پل و بزرگراه، مسائل اجتماعی را پیگیری و با توجه به اهمیت این حوزه، استفاده از طرفیت‌های اجتماعی را در دستور کار خواهیم داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.