تاریخ انتشار : 1399/12/23 چاپ خبر

کشف موتورسیکلت خبرنگار بوشهری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بوشهر+ عکس

موتورسیکلت خبرنگار بوشهری که در آذر ماه امسال با خودروی وانت پراید مورد سرقت قرار گرفته بود با کار علمی، فنی و کارگاهی کارآگاهان و افسران تحقیق دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، سارقین شناسایی ، دستگیر و موتور سرقتی به صورت صحیح و سالم کشف گردید.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" موتورسیکلت خبرنگار بوشهری که در آذر ماه امسال با خودروی وانت پراید مورد سرقت قرار گرفته بود با کار علمی، فنی و کارگاهی کارآگاهان و افسران تحقیق دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، سارقین شناسایی ، دستگیر و موتور سرقتی به صورت صحیح و سالم کشف گردید.

در همین خصوص حمید عالی حسینی خبرنگار بوشهری با تقدیر و تشکر از تلاش های بی شائبه نیروهای جان بر کف انتظامی استان، گفت: نظم و امنیت حاکم بر استان و شرایط مطلوب آن نسبت به سایر استانها مرهون و مدیون تلاش افرادی است که شبانه روز در مجموعه نیروی انتظامی در حال فعالیت هستند.
 
وی یاد آور شد: جا دارد از سردار واعظی فرمانده محترم انتظامی استان، سرهنگ سوسنی جانشین فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان و کارآگاهان و افسران تحقیق دایره آگاهی استان تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.