تاریخ انتشار : 1399/6/18 چاپ خبر

توزیع ۱۲۰۰ سبد پروتئینی بین مادران‌وکودکان دچار سوءتغذیه در بوشهر

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر گفت: هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی پروتئینی بین مادران و کودکان دچار سوءتغذیه استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش سایت خبری، جنوی" 24" حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور صبح سه‌شنبه در دیدار با نماینده مردم دشتستان در مجلس اظهار داشت: اوقاف استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اوقافی برنامه‌های متنوعی را در دست اجرا دارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های اجرا شده اوقاف استان در سال جاری حمایت از مستمندان و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند بوده است.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: در این راستا از اوایل سال جاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار سبد معیشتی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از طریق مراکز افق امامزادگان، مؤسسات خیریه، کمیته امداد، بهزیستی و همچنین حمایت از خانواده زندانیان با هماهنگی و معرفی اداره کل زندان‌ها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از کودکان و مادران باردار دچار سو تغذیه طی دو مرحله در سال جاری تعداد هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی پروتئینی بین خانواده‌های آنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خواستار پیگیری لازم برای تغییر وضعیت کارکنان قرار دادی اوقاف استان بوشهر شد.

اسماعیل‌پور ضمن تقاضای عضویت نماینده مردم دشتستان در فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از قوانین اوقاف در مجلس شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.