تاریخ انتشار : 1399/6/15 چاپ خبر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر

فراهم شدن 4300 فرصت شغلی در بوشهر / ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی با پرداخت ۲۵۴ میلیارد تومان افزون بر ۴ هزار و ۳۰۰ فرصت اشتغال‌زایی در روستاهای استان بوشهر فراهم شد.

به گزارش سایت خبری" جنوب 24"؛ حمیدرضا پناه، ممدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی اظهار داشت: در 7 سال گذشته افزون بر 254 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شده که نقش مهمی در توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش تولید بر اساس ظرفیت‌های روستایی داشته است.

وی، از اشتغال افزون بر 4 هزار 300 فرصت شغلی روستایی خبر داد و بیان کرد: با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی کم بهره در 7 سال گذشته افزون بر 4هزار و 300 فرصت اشتغال‌زایی در روستاها و مناطق عشایری استان بوشهر ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته افزون بر  2 هزار و 464 میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی پرداخت شده است گفت: امسال نیز 860 میلیارد ریال برای این مهم ابلاغ شده است که بر اساس ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی مناطق روستایی استان بوشهر به متقاضیان پرداخت می‌شود.

پناه از ابلاغ 100 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 186 میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی تخصیص یافته که 100 میلیارد تومان آن برای تکمیل طرح‌ها است.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های مشاغل خانگی در استان تصریح کرد: در این راستا 68 میلیارد ریال برای حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی ابلاغ شده که از طریق بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به پرداخت تسهیلات حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا پرداخت و افزود: برای دریافت 84 میلیارد تومان از طریق سامانه کارآ متقاضی دریافت تسهیلات ثبت نام شده که تاکنون 24.4 میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.