تاریخ انتشار : 1398/5/24 چاپ خبر
مدیر عامل خانه مطبوعات کشور:

موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر احداث می‌شود

مدیر عامل خانه مطبوعات کشور گفت: موزه مطبوعات جنوب کشور با دستور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش " جنوب 24" مازیار هوشمند، مدیر عامل خانه مطبوعات کشور و رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر شامگاه چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار در بوشهر، اظهار داشت: ۱۲۱ رسانه در استان بوشهر فعال هستند که ۱۱ رسانه دولتی و ۱۱۰ رسانه متعلق به افراد حقیقی است و همچنین دو روزنامه فعال در استان بوشهر وجود دارد که یک روزنامه دیگر هم مجوز فعالیت گرفته است.

رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با ۶۵ رسانه مکتوب در کشور پیشتاز است و ۵۳ پایگاه خبری و چهار نشریه برخط در استان بوشهر فعال هستند.

بازنگری در شیوه آگهی‌های دولتی و نرخ آگهی‌ها

وی بابیان اینکه با توجه به پیشینه مطبوعات استان بوشهر می‌بایست به این استان نگاه و حمایت‌های ویژه‌ای از جانب مسؤولین کشوری صورت گیرد، گفت: بازنگری در شیوه آگهی‌های دولتی و نرخ آگهی‌ها باید صورت گیرد.

هوشمند بابیان اینکه مکانی برای فعالیت خانه مطبوعات توسط شهرداری بوشهر در نظر گرفته‌شده است که در حال تجهیز آن هستیم، افزود: توجه به وجود صنعت نفت تا قبل از این سهم رسانه‌های استان بوشهر از آگهی‌های صنعت نفت ناچیز بوده که با تلاش خانه مطبوعات استان سهم آگاهی‌های صنعت نفت به رسانه بوشهری برگشت داده شد.

نقش خبرنگاران در امیدآفرینی در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها نقش تأثیرگذار بر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم‌ دارند و این نقش بر کسی پوشیده نیست.

فاطمه کرم‌پور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه بر عهده اهالی رسانه است که انتظار می‌رود همچون گذشته در جامعه موجب امید بشوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.