تاریخ انتشار : 1398/5/8 چاپ خبر

احداث نیروگاه های برق خورشیدی در استان بوشهر مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرد

اردشیر مذکوری در سفر شهرستانی خود به مدیریت برق شهرستان دشتی ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل برق ان شهرستان در گذر موفق از پیک بارتابستان اظهار داشت: این شهرستان در زمینه تولید برق خورشیدی در استان بوشهر پیشتاز است به نحوی که اکنون از ۴۰۰ کیلووات برق خورشیدی استان بوشهر ۳۰۰کیلووات آن در شهرستان دشتی تولید می شود.

به گزارش سایت خبری جنوب 24؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در سفر شهرستانی خود به مدیریت برق شهرستان دشتی ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل برق ان شهرستان در گذر موفق از پیک بارتابستان  اظهار داشت: این شهرستان در زمینه تولید برق خورشیدی در استان بوشهر پیشتاز است به نحوی که اکنون از ۴۰۰ کیلووات برق خورشیدی استان بوشهر ۳۰۰کیلووات آن در شهرستان دشتی تولید می شود.
وی بیان کرد: وزارت نیرو برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی را به صورت تضمینی خریداری می کند که این مهم یک امتیاز ارزشمند برای سرمایه گذاری بدون ریسک در این حوزه است.
مذکوری ادامه داد: تولید برق از طریق نیروگاه های خورشیدی از حیث رعایت مسائل زیست محیطی نیز نقش قابل توجهی را ایفا می کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در شهرستان دشتی ۶۰ میلیارد ریال است که انتظار است مشترکان صنعتی و خانگی برای پرداخت آن اهتمام جدی داشته باشند.
مذکوری گفت: پرداخت مطالبات یاد شده بدون شک یاری رسان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای اجرا طرح های توسعه ای است.
وی همچنین با تاکید بر مدیریت مصرف برق اظهار کرد: در این راستا انتظار است مشترکان فهیم هم استانی با مصرف هوشمندانه خود شرکت برق را در مدیریت پیک بار تابستان یاری کنند.
فرماندار شهرستان دشتی گفت: ایستگاه فوق توزیع شنبه با ضعف ولتاژ مواجه است که انتظار داریم با نصب پست موبایلی زمینه تقویت آن فراهم شود.
عبدالله نادری افزود: در این شهرستان با هدف مصرف بهینه برق کارگروه مدیریت مصرف تشکیل شده که تاکنون دستاوردهای خوبی در بخش های مختلف صنعتی و خانگی داشته است.
 
امام جمعه خورموج نیز گفت: در شهرستان دشتی این آمادگی وجود دارد تا با بهره گیری از ظرفیت روحانیون منطقه برای کاهش مصرف برق استفاده کرد.
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح عنوان کرد: با توجه به تاثیرپذیری قابل توجه مردم از روحانیون این قشر می تواند در زمینه مصرف بهینه برق همگام با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باشد. 
در حاشیه این سفر با اهدا لوح تقدیر از فرماندارشهرستان دشتی جهت تشکیل کارگروه مدیریت مصرف برق توسط مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.