تاریخ انتشار : 1398/4/12 چاپ خبر
با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور؛

مدیرعامل جدید هلال‌احمر استان بوشهر معرفی شد

امروز در آیینی با حضور دبیرکل جمعیت، مدیران سازمان ها و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر از خدمات درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تجلیل و حاجیانی به عنوان مدیرعامل جدید این جمعیت معرفی شد.

به گزارش جنوب 24؛ پیش از ظهر چهار شنبه طی آئینی مدیرعامل جدید هلال‌احمر استان بوشهر  با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور معرفی شد و از خدمات درویشی مدیر عامل سابق این استان تقدیر شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در این آیین با اشاره به وقوع سیل در روزهای ابتدایی سال جاری در برخی استان های کشور، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای کمک به مناطق سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان اختصاص یافت.
محمودرضا پیروی افزود: از این میزان ۱۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کمک غیرنقدی بوده است.
وی با بیان اینکه ستاد بازسازی وزارت کشور کمک های جمع آوری شده را به شکل کالا در اختیار خانواده های آسیب دیده قرار داده است، افزود: بیش از ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده از این کمک ها که شامل فرش، یخچال و تلویزیون بوده است، بهره‌مند شده اند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در حادثه سیل امسال، جمعیت هلال احمر با تمام توان خود در صحنه حضور داشت و همچنین مردم سراسر کشور به میدان آمدند، خاطرنشان کرد: این حضور و همدلی، نشان از اعتماد اجتماع به جمعیت هلال احمر است.

دکتر پیروی افزود: برنامه ریزی شده تا با نهادینه کردن آموزش های عمومی امدادی و با تکیه بر ظرفیت داوطلبان، جوانان و امدادگران در بحران ها از این ظرفیت های اجتماعی بهره ببریم.
معاون عمرانی استاندار نیز در این مراسم گفت: استان بوشهر در سیل اخیر خوزستان و لرستان نقش بی بدیلی داشته و هلال احمر توانسته جایگاه واقعی خود را بین مردم پیدا کند.
ستوده اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر شب اقامت داشتیم که حتی یک نفر آن ها دچار جراحت نشدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: سرمایه اجتماعی حل کننده مشکلات جامعه است که هرکس به آن آسیب بزند به اجتماع آسیب زده است.

لازم به ذکر است؛ حاجیانی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر، ریاست بیمارستان قلب و مدیرکلی سازمان انتقال خون استان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای یپام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.