تاریخ انتشار : 1398/3/27 چاپ خبر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در نشست خبری مطرح کرد:

163 هزار تن گندم در استان تولید شد / 143 هزار تن به مراکز خرید تحویل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در نشست با خبرنگاران از تولید 163 هزار تن گندم توسط کشاورزان استان خبر داد و گفت: 143 هزار تن از این مقدار تولید تحویل مراکز خرید شده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدتقی منوچهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک هفته جهاد کشاورزی و با بیان اینکه جهادسازندگی در 27 خرداد سال 1358 به فرمان امام راحل با هدف محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی افتتاح شد اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان بوشهر در عرصه خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی نقش مهم و برجسته‌ای داشته است که در جریان جنگ تحمیلی 8 ساله 55 شهید، 140 جانباز و 14 آزاده تقدیم کرده است.

وی با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از افتتاح طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی و شیلاتی خبر داد و بیان کرد: در این هفته که از 21 تا 27 خرداد برگزار شده 21 پروژه در نقاط مختلف استان بوشهر با اعتبار 49 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، افتتاح این پروژه‌ها  را در بخش‌های آب، خاک، امور زیربنایی، تولیدات گیاهی، دامی، شیلاتی، صنایع کشاورزی و عمرانی دانست و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 219 شغل مستقیم و 213 اشتغال غیر مستقیم  در استان بوشهر ایجاد شده است.

منوچهری، تولید گندم را در استان مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: امسال گندم‌کاران استان بوشهر 163 هزار تن گندم تولید کردند که تولید این میزان گندم یک رکورد در استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تحویل 143 هزار تن محصول گندم کشاورزان به مراکز خرید تصریح کرد: تحویل گندم به مراکز خرید استان بوشهر، نسبت به سال زراعی گذشته 850 درصد رشد داشته که بیشتر رشد در حوزه خرید گندم در کشور است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.