تاریخ انتشار : 1398/3/19 چاپ خبر

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

نخستین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش جنوب 24؛  مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر صبح یکشنبه در این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات امسال در کشور، به تشکیل کمیته های ستاد انتخابات استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: همچون انتخابات قبلی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات به محوریت روابط عمومی استانداری تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.

اسماعیل کاظمی افزود: این کمیته شامل نمایندگانی از روابط عمومی استانداری، خانه مطبوعات، خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی است که موضوعات مرتبط به انتخابات را اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شرح وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی مستمر به منظور ایفای رسالت رسانه های رسمی استان برای پوشش برنامه های ستاد انتخابات و نظارت بر عملکرد آن به عنوان نمایندگان افکار عمومی بخش مهمی از وظایف کمیته اطلاع رسانی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر اضافه کرد: مدیریت و هماهنگی اجرای گفتگوهای رسانه ای و مصاحبه های رئیس و مسئولان ستاد انتخابات و برنامه ریزی و بهره گیری از روش‌های نوین و مدیریت تبلیغات و آگاهی بخشی عمومی ستاد انتخابات استان در راستای تحقق سیاست های انتخاباتی از دیگر وظایف کمیته اطلاع رسانی خواهد بود.

کاظمی بیان داشت: کمیته اطلاع رسانی همچنین وظیفه مدیریت اطلاع رسانی امور انتخابات با هدف جلوگیری از تنش و التهاب آفرینی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.