تاریخ انتشار : 1398/3/7 چاپ خبر

قبوض مشتركان برق از مهر ماه الكترونیكی می شود

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبر داد: به منظور کاهش مراجعات مردم به شرکت های توزیع قبوض کاغذی برق از ابتدای مهر ماه سال جاری حذف و هزینه ها و اطلاعات برق مصرفی مشترکان الکترونیکی به آنها اعلام می شود.

به گزارش جنوب 24؛ غلامعلی رخشانی مهر در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با حذف قبوض کاغذی یک سوم نیروها در بخش های قرائت و توزیع در بخش های دیگر مشغول به فعالیت شده و هیچ نیرویی از شرکت های توزیع برق اخراج نمی شود.

 
وی بیان کرد: شبکه توزیع اکنون در بخش اتوماسیون نیازمند توجه جدی است زیرا صنعت برق با روش های کهنه قبلی قابل مدیریت نیست.
 
رخشانی مهر ادامه داد: برای اینکه مردم کمترین خاموشی دریافت و این شبکه گسترده مدیریت شود گام نخست باید حرکت به سمت اتوماسیون در بخش شبکه های توزیع باشد. 
وی اضافه کرد: قیمت برق اکنون یارانه ای است و یکی از راه های کاهش اختلاف بین قیمت تمام شده و قیمت در اختیار، کم کردن هزینه های شرکت توزیع به ویژه در بخش های انتقال و نیروگاهی است.
 
رخشانی مهر یادآور شد: نیاز مشترکان امروز با چند سال قبل متفاوت است و امکان ندارد بپذیرند در هر دوره یک تا دو بار به آنها مراجعه و در مقابل آنها نیز به شرکت های توزیع رجوع کنند.
 
وی افزود: در بخش قرائت کنتور نیز باید به سمت اتوماسیون گام برداشت که این مهم کمک شایانی به رضایتمندی مشترکان است.
 
رخشانی مهر ادامه داد: باید میزان مراجعه مردم به شرکت های توزیع نیروی برق به صفر برسد و شرکت های توزیع به عنوان ویترین در فضای مجازی باشد و مردم ضرورت برخورد با کسی را نداشته باشند.
 
وی یادآور شد: اگر هوشمندی در بخش مشترکان شبکه انجام شود، قیمت تمام شده برق کاهش پیدا می کند.
 
رخشانی مهر گفت: در سنوات گذشته میانگین رشد مصرف برق افزایش چشمگیر داشته که برای برآورده کردن این حجم از مطالبه انرژی نیاز به سرمایه سنگین است که دیگر دنیا این کار را نمی کند.
 
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر افزود: در کشور هم پیک فروشی و هم انرژِی برای مردم تامین می شود در صورتی که سال ها دنیا به این رسیده که پیک فروشی نکند بلکه تامین انرژی کند. این همان مدیریت مصرف است و آن چیزی که صنعت برق در دستور کار خود قرار داده توقف پیک کشور است.
 
 گفتنی است، امرالله پاراد مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق استان بوشهر که از اردیبهشت ۹۳ این سمت را بر عهده گرفته بود آبان سال گذشته از سمت خود کناره گیری کرد و نادر تمیمی به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.
 
 در این آیین با قدردانی و تکریم مدیرعامل پیشیشن و سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، "اردشیر مذکوری" به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی گردید.
انتهای پیام/
انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.