تاریخ انتشار : 1398/3/5 چاپ خبر
رئیس کمیته امداد چغادک خبر داد:

توزیع 400 سبد غذایی ماه مبارک رمضان در بین مددجویان چغادکی

رئیس کمیته امداد شهر چغادک از توزیع 400 بسته غذایی به ارزش 100 میلیون ریال بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در دهه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش جنوب 24؛ احمد محمدنیا اظهار داشت: کمیته امداد هر ساله قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار، سازمان‌ها، شرکت‌ها و دیگر نهادهای شهرستان جهت تهیه سبد غذایی  اقدام و پس از بسته بندی بین مددجویان نیازمند توزیع می‌کند.

رئیس کمیته امداد چغادک با اشاره به توزیع 400 سبد غذایی در نیمه اول ماه مبارک رمضان در میان مددجویان نیازمند، عنوان کرد: همه این سبدهای غذایی از سوی افراد خیر و نیکوکار هم‌استانی تهیه و توزیع شده است.

وی افزود:  این سبدهای غذایی حاوی روغن، برنج، ماکارونی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی و ... با ارزش ریالی هر بسته 250 هزار تومان بوده است.

محمدنیا با اشاره به دیگر برنامههای این نهاد در ماه پرخیر و برکت رمضان گفت: گستراندن سفره‌های افطاری در حسینیه‌ها و مساجد شهرها و روستاها برای فقرا از جمله این برنامه‌ها هست که با کمک خیران انجام خواهد گرفت.

وی حضور هم‌زمان خیران و مسؤولین شهرستانی را پای این سفرهای افطاری از نقاط مثبت این برنامه برشمرد و اظهار داشت:هم‌نشینی و مصاحبت  مسؤولان با فقرا و آشنایی بیشتر با مشکلات آنها،ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آنها، آشنایی با نظرات و پیشنهادات مسؤولین و سنجش اثربخشی خدمات امداد ، جلب کمک‌ها برای رفع مشکلات مددجویان،از اهداف برنامه اطعام مستمندان در ماه مبارک رمضان است.

رئیس کمیته امداد چغادک خاطرنشان کرد: جلسات انس با قرآن کریم توسط مددجویان تحت حمایت قبل از برپایی سفره‌های افطاری برگزار می‌شود.

وی در پایان از مردم خیر و نیکوکار هم‌استانی دعوت کرد برای کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام تحت حمایت این نهاد مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.