تاریخ انتشار : 1398/3/2 چاپ خبر
دبیر جمنا استان بوشهر:

افق پیش روی ما انتخاب مجلس است / کار سیاسی می کنیم ولی سیاسی بازی نه

دبیر جبهه مردمی نیرهای انقلاب اسلامی استان بوشهر( جمنا) در نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین برنامه ها و سایت های این جبهه را تشریح کرد.

به گزارش جنوب 24؛ سید محمد هاشمی فرد در اولین نشست خبری جمنا استان بوشهر با اصحاب رسانه به آخرین دیدگاه های این جبهه پرداخت و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کار فصلی و موسمی انجام نداده و عمده نگاه آن فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می باشد و با وجود اینکه کار سیاسی انجام می دهد ولی همه کار آن سیاسی نیست.

افق پیش روی ما انتخابات مجلس می باشد

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در کوتاه مدت افق پیش روی ما انتخابات مجلس می باشد که امیدواریم با اتحاد همه نیروهای ارزشی کار مربوط به انتخابات را به خوبی ساماندهی نمائیم.

دست ما به سوی همه اندیشه ورزان و متفکران ارزشی درازاست

وی با بیان اینکه دست ما به سوی همه اندیشه ورزان و متفکران ارزشی دراز است که در این زمینه ما را همراهی نمایند، عنوان کرد: شکل گیری این تشکل براساس نیروهای موجود در جامعه و آراء مردمی مبتنی بر شناسایی نیروهای ولایی می باشد.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و زحمات مرحوم عیسی حیدری و کسانی که در دوره قبل جهت ایجاد همدلی در تلاش بوده اند، اظهار داشت: ایده اصلی ما جلب نظر خداست و منفعت ما با رضای خداوند و آسایش مردم شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه بزودی سایت جمنا استان بوشهر راه اندازی می شود، بیان کرد: ما برنامه های بلند مدتی داریم که با همکاری اصحاب رسانه باعث موفقیت بیشتر آن خواهد شد.

 ۲۲قشر در جمنا تعریف شده است

این تحلیگر مسائل سیاسی گفت: در شورای جمنا سعی کرده ایم از افراد بلند پایه استان دعوت به همراهی نمائیم و ۲۲ قشر نیز در آن تعریف شده است که باعث پیوستن هزاران نفر در استان به آن خواهد شد.

ما در جبهه مردمی نگران همدیگر نیستیم ولی باید همدیگر را تحمل کنیم

دبیرجمنا استان بوشهر نیاز به همدلی بیشتر در جبهه مردمی را از عناصر مهم و در اولویت  جمنا خواند و افزود: ما در جبهه مردمی نگران همدیگر نیستیم ولی باید همدیگر را تحمل کنیم و همه نیروها را باید به عنوان اینکه حافظ رهبری و اصول و ارزشها می باشند، نگه داریم.

ما نباید در جبهه مردمی خود زنی کنیم /در جبهه مردمی هیچ سلیقه شخصی چیرگی نخواهد داشت

وی تصریح کرد: ما نباید در جبهه مردمی خود زنی کنیم و اگر اختلاف سلیقه ای داشته باشیم لازم نیست این را به گوش همه برسانیم چراکه ما باید به سلایق شخصی پشت پا زده و همراهی صورت گیرد و باید اعلام کنم در جبهه مردمی هیچ سلیقه شخصی چیرگی نخواهد داشت.

تا بعد از اعلام نظر شورای نگهبان وقت داریم کاندیداها را مورد ارزیابی قرار دهیم

هاشمی فرد خاطر نشان کرد: اکنون وقت گمانه زنی و پیش بینی نیست، ما از اکنون تا بعد از اعلام نظر شورای نگهبان وقت داریم تا کاندیداها را مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر کاندیداهای مورد حمایت جمنا وارد بهارستان شدند آنها را رها نخواهیم کرد و باید از ما طرح بخواهند و در حضور نیروهای انقلابی و اصولگرا گزارش ارائه نمایند.

درب جمنا نیز به روی افراد باز می باشد

این استاد دانشگاه اظهار نظرها در خصوص جمنا را نشان از اثر گزاری آن دانست و عنوان کرد: شورای جمنا استان شامل ۲۵ نفر و شورای شهرستانها نیز ۱۵ نفر می باشد و درب جمنا نیز به روی افراد باز می باشد و محدودیتی برای حضور افراد در آن وجود ندارد .

بعد از نظرسنجی،  در خصوص انتخاب کاندیداها تصمیم خواهیم گرفت

وی در جواب سوالی مبنی بر اینکه سیاست جمنا این چنین است که با وجود اظهار نظرها در خصوص ذی حق نبودن افراد در ادوار مختلف،  بار دیگر در حوزه بوشهر جمیری را انتخاب نماید، گفت: ما برای رسیدن به کاندیدای جبهه مردمی برنامه داریم و طبق فرآیند خاصی پیش می رویم و براین اساس در خصوص اقبال عمومی کاندیداها نیز نظر سنجی انجام شده و بعد تصمیم خواهیم گرفت.

سیاست ما در جمنا این است که سیاسی بازی نکنیم

هاشمی فرد در جواب اینکه چینش اعضاء جمنا که منتسب به یکی از کاندیداها به نام جمیری است و ممکن است در آراء اعضاء خللی ایجاد شود که عادلانه نیست و اصولگرایان نیز بر این نحوه چینش معترض می باشند، اظهار کرد: اگر اعتراضی وجود دارد باید اعلام نمایند و در این خصوص ما حاضر به پاسخگویی می باشیم چرا که سیاست ما این است که سیاسی بازی نکنیم.

از مردم تقاضا داریم که با نگاه ویژه تری رای دهند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلابی، فلسفه وجودی جمنا را حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای عنوان کرد و گفت: هر چند مردم ما آگاه هستند و چهره سازها و چهره پردازها را می بینند ولی  از مردم تقاضا داریم که با نگاه ویژه تری رای دهند تا افراد شایسته وارد مجلس شوند.

مقبولیت از ملاک های انتخاب یک کاندیدا در جمنا ست

سید محمد هاشمی فرد به ملاک های انتخاب یک کاندیدا طی فرایندی که در جمنا وجود دارد اشاره کرد و گفت: مقبولیت، انقلابی بودن شرط اول انتخاب بوده و سپس پیشینه مثبت داشتن، نگاه ولایی داشتن، پاکدستی، توانمندی، قدرت سخن وری و انتقال مشکلات مردمی، داشتن خواستگاه مردمی، خدمت به مردم، داشتن برنامه، ارجع دانستن نظر رهبری و نظام و باز هم اقبال عمومی از ملاک های انتخاب می باشد.

 جمنا همه سلایق را همراه خواهد کرد

وی عنوان کرد: جمنا بنا دارد که همه سلایق را همسو نموده و تحت عنوان جبهه مردمی همراه کند و بر اساس همان دیدگاه کار نماید و از حضور همه تشکل ها در جمنا نیز استقبال می کنیم.

فکر می کنم در جمنا به وحدت رویه برسیم

هاشمی فرد با بیان اینکه اگر افراد منافع جمع را بر خودشان ارجع بدانند و تبعیت از رهبری و منافع مردم را به عنوان سرلوحه خود قرار دهند ما دچار افتراق نمی شویم، اظهار کرد: من فکر می کنم در جمنا به وحدت رویه برسیم و باید طرفداران کاندیداها شتاب را در کارشان بیشتر نمایند چراکه به نظر می رسد نامزدها علاقه دارند در مجموعه جمنا قرار گیرند و مرام نامه را بپزیرند.

به همه نامزدهای احتمالی اعلام می کنم که در این دایره ارزشی قرار گیرند

وی افزود: به همه نامزدهای احتمالی اعلام می کنم که در این دایره ارزشی قرار گیرند و بیایند حرف خود را زده و صحبت ما را بشنوند و هم اکنون ارزیابی ما این است که نیروهای انقلاب دست به دست هم داده و کار را به سامان خواهند رسانید.

اگر کاندیدایی نقض مرام نامه کند، ما در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود

دبیر جمنا استان با اشاره به اینکه برنامه داریم با کاندیداهایی که نماینده می شوند مرتبط شویم که در این راستا باید منشور و مرامنامه را امضاء نمایند، اظهار کرد: اگر مرام نامه امضاء شود و کاندیدایی که در نظر سنجی ها انتخاب نشد مرام نامه را نقض نماید، ما در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود و هم اکنون نیز در حال تدوین اساس نامه می باشیم.

میتینگ های سیاسی در استان برگزار می شود

این استاد دانشگاه از برگزاری میتینگ و نشست های سیاسی در شهرستانها خبر داد و عنوان کرد: جبهه مردمی در تمامی شهرستانها شکل گرفته است .

اگر کسی ۱ رای هم داشته باشد ما نمی گوئیم که وارد انتخابات نشود/ اصل کار را مردم انجام خواهند داد

سید محمد هاشمی فرد در جواب اینکه آیا مشاوره ای در جمنا وجود دارد که از حضور مجدد افرادی که با اقبال عمومی کمتری مواجه می باشند، جلوگیری شود تا موجبات پیروزی جریان فراهم شود، اظهار داشت: ما راه ورود افراد را باز می بینیم و همه می توانند کاندیدا شوند.

وی افزود: باید بزاریم هر کسی و هر جایی می تواند خدمتی کند بیاید چراکه اصل کار را مردم انجام خواهند داد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در پایان اضافه کرد:  اگر کسی ۱ رای هم داشته باشد، ما نمی گوئیم که وارد انتخابات نشود چراکه بعد از انتخابات ممکن است ادعا نماید، من می توانستم پیروز میدان باشم ولی جمنا از آن جلوگیری کرد که این هم با دموکراسی منافات دارد پس این کار را نخواهیم کرد./انتهای پیام

مرجع: چغادک نیوز

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.