تاریخ انتشار : 1398/2/28 چاپ خبر
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر؛

مددجویان کمیته امداد جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیمه پایه درمان مددجویان کمیته امداد در سال ۹۸ به بیمه سلامت واگذار شده است این افراد می‌توانند جهت دریافت دفترچه به همراه مدارک لازم از جمله کارت عضویت کمیته امداد، شناسنامه،کد ملی و یک قطعه عکس به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کنند.

به گزارش جنوب 24؛ مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بیمه پایه درمان مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در سال ۹۸ به بیمه سلامت واگذار شده است و این افراد می‌توانند جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت به همراه مدارک لازم شامل کارت عضویت کمیته امداد ، شناسنامه ، کد ملی و یک قطعه عکس به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کنند.

 پرویز رمضانی افزود: مددجویان کمیته امداد ساکن روستا ها و شهرهای زیر 20هزار نفر قبلاً دفترچه بیمه روستایی این سازمان را دریافت کرده اند و برای مددجویان ساکن شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت نیز این امکان فراهم شده است تا از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه این سازمان با کمیته امداد امام خیمنی (ره)، بیش از 20 هزار مددجوی این استان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می گیرند و بر اساس لیست ارسالی از سوی کمیته امداد که در سامانه امید سازمان بیمه سلامت بارگزاری شده است ،برای این مددجویان دفترچه صادر و امکان دریافت خدمات بیمه ای یکسان و بدون هیچ تبعیضی برای این عزیزان فراهم می شود.

دکتر رمضانی گفت: با امضای این تفاهم نامه در گام نخست برای بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد در شهرهای بالای 20 هزار نفر، دفترچه بیمه سلامت صادر شد و برای سایر مددجویان نیز دفترچه بیمه سلامت در حال صدور می باشد و تا امروز بیش از 600 نفر دفترچه دریافت نموده اند و هیچ مشکلی برای صدور دفاتر سایر مددجویان وجود ندارد.

رمضانی  یادآور شد: با انتقال پوشش بیمه ای 20 هزار نفر مددجوی کمیته امداد به جمع بیمه شدگان بیمه سلامت ، آمار بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در استان بوشهر به بیش از 510هزار نفر رسید.

وی خاطر نشان کرد: بر طبق تفاهم نامه بیمه سلامت و کمیته امداد، مددجویان کمیته امداد هیچ هزینه ای برای صدور دفترچه بیمه سلامت پرداخت نمی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.