تاریخ انتشار : 1398/2/25 چاپ خبر

فراخوان جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از پذیرش واجدین شرایط سرباز مربی در این اداره کل خبر داد و گفت: تعدا دسهمیه استان در این دوره 8 نفر می باشد.

به گزارش جنوب 24؛ گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر،عبدالمجید دراهکی اظهار داشت: این سهمیه های سرباز مربی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اختصاص یافته است و متقاضیان امر یه سرباز مربی می توانند از طریق سامانه مشمولان سربازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس الکترونیکی www.portaltvto.com ثبت نام کننند.

وی با بیان اینکه مشمولین باید توانایی آموزش در مراکز فنی و حرفه ای را داشته باشند،افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در صدد است در رشته های ایمنی و بهداشت، تاسیسات ، برق، ابزار دقیق، کشاورزی و فناوری اطلاعات مربی جذب نماید و در این راستا متقاضیان امر یه سربازی که تاریخ اعزام آنان 01/06/98 می باشد، جهت انجام خدمت سربازی می توانند در پادگان ها و مراكز آموزشي به صورت امریه، اجرای وظیفه کنند.

دراهکی مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک را 03/03/98  اعلام کرد و گفت: آزمون الکترونیکی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است و در صورت قبولی آنان در این آزمون، متقاضیان حایز شرایط و دعوت شده برای مصاحبه تخصصی، آزمون عملی، انجام مراحل اداری و گزینش، به عنوان سرباز مربی در این اداره کل جذب خواهند شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.