تاریخ انتشار : 1398/2/10 چاپ خبر
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

35 هزار فرصت شغلی روستایی با پرداخت تسهیلات ایجاد شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک در راستای کمک به سیل‌زدگان یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش جنوب 24؛ حجت الله مهدیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: پرداخت این میزان تسهیلات در قالب ۱۱هزار فقره در سطح بانک‌های توسعه تعاون کشور آغازشده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: بانک توسعه تعاون از جمله بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی است که از هفت هزار و ۱۰۰میلیارد  تومان تسهیلات اشتغال روستایی که در کشور پرداخت‌شده سهم این بانک یک هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است.

ایجاد ۳۵هزار فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

مهدیان بابیان اینکه با پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی  ۳۵هزار فرصت شغلی ایجادشده است گفت: از این میزان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت‌شده سهم استان بوشهر ۴۰۰ میلیارد ریال است و این استان در پرداخت تسهیلات رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: پرداخت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی، ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی، سه هزار و ۵۰۰میلیارد ریال اشتغال فراگیر، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۵۴۰ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی از جمله خدمات این بانک در سال گذشته بوده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون در ۱۰ سال فعالیت خود ۳۱هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است که ۶۷ درصد این تسهیلات معادل ۲۱هزار میلیارد  تومان در سه سال گذشته بوده است که از این میزان تسهیلات پرداختی ۱۰هزار میلیارد تومان مربوط به سال ۹۷ است.

مهدیان گفت: با توجه به عملکرد و برنامه‌ریزی انجام‌شده بانک توسعه تعاون اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته و ورودی و خروجی این بانک برابر بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بانک توسعه تعاون در سال ۹۸ حدود  ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد که  رشدی معادل ۴۰ درصد خواهد داشت.

 مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه از سال 95 بانک عامل رونق تولید بوده‌ایم و در بحث رونق تولید رتبه ۹ بین ۳۵ بانک داشته‌ایم گفت: تفاهم‌نامه‌هایی برای رونق تولید و اشتغال فراگیر منعقدشده است که سود تسهیلات آن کمتر از ۱۸ درصد است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.