تاریخ انتشار : 1402/2/13 چاپ خبر

کسب رتبه سوم کشور آبفا بوشهر در اجرای برنامه های آبرسانی

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر موفق به کسب رتبه سوم کشور در پیشبرد طرح های آبرسانی اضطراری برای تابستان سال ۱۴۰۲ شد.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" به نقل از روابط عمومی آبفای استان بوشهر، جلسه مدیریت گذر از تابستان ۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور و مدیران آب سراسر کشور، برگزار شد که در این جلسه بنابر گزارش مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری از تاسیسات آب شرکت مهندسی آبفا کشور، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به همراه شرکت آبفا استان آذربایجان شرقی پس از استان‌های کردستان و چهار محال بختیاری به صورت مشترک موفق به کسب رتبه سوم کشور در پیشبرد طرح های آبرسانی اضطراری برای تابستان سال ۱۴۰۲ شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی و سازنده خانواده آبفا استان دانست و گفت: بروز پدیده‌ خشکسالی در سال‌های گذشته و وابستگی استان به منابع آبی دیگر استان‌ها باعث شکل گیری‌ تنش‌های آبی در ایام تابستان شده بود و نگرانی‌هایی را ایجاد کرد که در همین راستا پیشبرد طرح‌های آبرسانی اضطراری متعدد در سطح استان با جدیت در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس سیاست گذاری‌های صورت گرفته در سال گذشته عبور از تنش آبی با جدیت در دستور کار ما قرار گرفت، افزود: خوشبختانه با افتتاح آبشیرین کن مپنا بخش قابل توجهی از چالش‌های کم آبی شهر بوشهر رفع گردید.

عالی ظرفیت تولیدی این آبشیرین‌کن را ۳۵ هزار متر مکعب دانست و گفت: در ادامه پیشبرد طرح‌های آبرسانی اضطراری، بعد از گذشت ۱۵ سال در سفر دوم ریاست جمهور به استان شاهد افتتاح فاز اول طرح آبرسانی به شهرستان جم بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: این طرح دارای ۴۲ کیلومتر خط انتقال آب و ۳۱ کیلومتر خط انتقال و ۶ باب مخزن به ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب است.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.