تاریخ انتشار : 1402/1/28 چاپ خبر

حدود ۷۰۰۰ دانش آموز اتباع در مدارس بوشهر تحصیل می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ۶ هزار و ۸۴۷ نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس این استان تحصیل می‌کنند و خدمات آموزشی به آن‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش سایت خبری "جنوب24"علی موحدی صبح روز یکشنبه ۲۷ فروردین در بازدید سرزده از مدرسه در حال ساخت کمیساریای بخش شبانکاره با بیان اینکه این مدرسه در ۱۲ کلاس در زمینی قریب به ۲ هزار متر مربع در روستای خلیفه از توابع در حال احداث است، اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه پیشرفت مدرسه در حال ساخت کمیساریای بخش شبانکاره در حال حاضر ۲۵ درصد است، اضافه کرد: این مدرسه در زمین اهدا شده به همت خیر نیک اندیش خانم پریوش زنگنه از اهالی روستا خلیفه در مهر ماه سال گذشته، شروع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: تحصیل دانش‌آموزان غیرایرانی در مدارس شهرستان‌های گناوه، دیلم، بندر ریگ ممنوع است از این رو احداث این مدرسه در این نقطه از اهمیت خاصی برخوردار است که خوشبختانه کلنگ عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم به زمین نشست.

موحدی با اشاره به فرمان رهبری مبنی بر تحصیل همه دانش‌آموزان افغانی در مدارس کشورمان خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش برقراری عدالت آموزشی است و امیدواریم با ساخت این مدرسه، تحصیل دانش آموزان اتباع تسهیل شود. 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.