تاریخ انتشار : 1402/1/16 چاپ خبر
بررسی سوابق یک نشریه در بوشهر؛

از تخریب مدیران دولتی تا حمایت از جاسوسان

این رسانه نما که دست کمی از رسانه های بیگانه و ضد انقلاب ندارد در حوادث چند ماه گذشته از جاسوس خبرنگاران بازداشتی توسط دستگاه های امنیتی حمایت کرده است و در مطلبی دیگر حتی سعی می کند از اعتصاباتی که توسط فراخوان های ضدانقلاب صادر می شود تلویحا

به گزارش سایت خبری "جنوب24"؛ به نقل از سوک نیوز ,نشریه دریاکنار یکی از نشریات اصلاح طلب حامی مدیران دولت روحانی که هویت وی و گرداندگان آن مشخص است و در ابتدای دولت در اقدام غیرحرفه‌ای برخی مدیران را انتخاب و در ابتدا آنها را حمایت می‌کند و در ادامه از آنها به دلایلی دل می‌برد.

 اگر مدیران مربوطه نتوانند نظرات اصحاب دریاکنار را جلب کنند توپخانه تخریب فعال شده و روزانه خبرهایی علیه مدیر و نهاد مربوطه منتشر می کنند. و این خبرها روزانه در خصوصی دیگر مدیران و روسای ادارت و نهادهای اجرای استان بازنشر می شود.

این رسانه نما که دست کمی از رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب ندارد در حوادث چند ماه گذشته از جاسوس خبرنگاران بازداشتی توسط دستگاه های امنیتی حمایت کرده است و در مطلبی دیگر حتی سعی می کند از اعتصاباتی که توسط فراخوان های ضدانقلاب صادر می شود تلویحا” حمایت و احکام قانونی صادر شده توسط شورای تامین را زیر سوال ببرد.

فعالیت این رسانه درحالیست که مروری بر برخی مطالب منتشر شده در آن نشان می دهد که سابقه حمله چندین و چند باره به مدیران این دولت در کارنامه آن دیده می شود.

دریا کنار اخیر  به فاصله یک روز اقدام به انتشار دو مطلب کاملا متفاوت نموده تا به خیال خود با ایجاد یک دروغ بزرگ دو قطبی سازی مردم و حاکمیت را در اذهان متبادر سازد.

این رسانه با انتشار خبری به نقل از جلالی در تاریخ ششم فروردین نوشته طرحی در مجلس در جریان است تا افراد بی حجاب از مواهب اجتماعی محروم شوند.

در این مطلب از جریمه ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان گفته شده است. این خبر که نتوانست ذهن مردم را علیه مجلس و بشوراند و عصبانیت مردم را بر انگیزاند به فاصله یک روز تبدیل به دروغ جریمه ۳ میلیاردی شد تا با مقایسه با دیه ۹۰۰ میلیون تومانی اینگونه به اذهان تزریق شود که حجاب. از جان مردم هم با ارزش تر است .

رفتارهای غیرحرفه ای این رسانه دروغگو صدای برخی از فعالان رسانه را در آورده است و می طلبد مسئولان استان نسبت به نوع مطالب تخریب گرانه و تفرقه افکنانه این رسانه ورود و برخورد جدی کنند.

لازم به ذکر است این رسانه پیش تر در کارنامه خود توهین به شهدا مدافع حرم را نیز دارد که با اعتراض خانواده شهدا روبرو شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.