تاریخ انتشار : 1401/10/12 چاپ خبر
با اضافه شدن اتوبوس‌های جدید؛

ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر تقویت شد

شهردار بندر بوشهر گفت: با اضافه شدن اتوبوس‌های جدید، ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر تقویت شد.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" حسین حیدری عصر یکشنبه در آئین الحاق ۶ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل شهرداری بوشهر اظهار داشت: تا پایان سال نیز ۱۴ دستگاه دیگر به این ناوگان افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: هزینه تأمین ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید شهرداری ۲۵۷ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال است که ۲۵ درصد آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری و مابقی از محل اعتبارات وزارت کشور تأمین شده است.

شهردار بوشهر بیان کرد: نوسازی و توسعه خدمات ناوگان اتوبوسرانی در اولویت شهرداری بوشهر است که استاندار بوشهر نیز همواره این موضوع را مورد تاکید قرار داده است.

حیدری ادامه داد: اکنون با ۲۰ دستگاه اتوبوسی که به صورت متناوب تا پایان سال به ناوگان شهرداری افزوده می‌شود شمار اتوبوس‌های شهرداری بوشهر به بیش از ۴۰ دستگاه خواهد رسید.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی

وی اظهار کرد: به موازات اتوبوس‌ها برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که یکی از آنها فراخوان و پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

حیدری افزود: سمند سورن خودرو انتخابی برای ناوگان تاکسیرانی شهرداری بوشهر است که پیش بینی شده با اجرایی شدن طرح نوسازی نیاز شهر به میزان قابل توجهی محقق شود.

وی عنوان کرد: از دیگر اولویت‌های شهرداری بوشهر پروژه‌های نیمه تمام است که شمار قابل توجهی از آنها به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.