تاریخ انتشار : 1401/5/24 چاپ خبر

اجرای طرح چله نوکری در استان بوشهر

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر از اجرای طرح چله نوکری و خدمت در استان خبر داد و گفت: متأسفانه بخشنامه دولت در حمایت از گروه‌های جهادی بر روی زمین مانده است.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" حجت الله پارمان  در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح چله نوکری و خدمت در استان بوشهر اظهار داشت: شعار این طرح، روزها خدمت و شب‌ها هیئت است.

وی تصریح کرد: طرح چله نوکری و خدمت از ابتدای محرم سال جاری در استان بوشهر در حال اجراست که ۱۰ روز آخر با اعزام مردم به سفر اربعین و خدمت‌رسانی در کربلا به کار خود پایان می‌دهد.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر بابیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار طرح چله نوکری و خدمت در استان بوشهر است افزود: مجموعه قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر از آغاز فعالیت خود در سال ۹۲، نقاط محروم را شناسایی کرد.

پارمان اضافه کرد: چله نوکری و خدمت در سه بخش شنبه و طسوج، ریز و انارستان و ارم در حوزه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، درمان و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، مطالبه گری و آموزش در استان بوشهر فعالیت خواهد کرد.

وی از فعال بودن سه تیم در این طرح خبر داد و گفت: دلیل انتخاب این سه منطقه برای فعالیت و اجرای طرح چله نوکری و خدمت این بوده است که این مناطق محروم‌ترین و کم برخوردارترین مناطق این استان هستند ولی درحالی‌که ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر بابیان اینکه این قرارگاه ۱۵۰ عضو دارد که ۵۰ نفر از آن‌ها ثابت و مابقی به‌صورت فراخوانی با داشتن تخصص‌های مختلف همکاری می‌کنند گفت: در سال جاری ۴۰ اشتغال خرد و خانگی توسط قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر ایجاد شده است.

پارمان اضافه کرد: تعمیر و سرویس ۷۲ کولرهای گازی در ماه محرم امسال، ساخت سه مدرسه یک‌ساله در بخش بوشکان، ساخت دو مدرسه نیز در روستاهای جره و صبا بخش سعدآباد از جمله کارهای قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در سال جاری است.

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.