تاریخ انتشار : 1401/5/2 چاپ خبر

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در استان اعمال می‌شود.

به گزارش سایت خبری "جنوب 24" احمد محمدی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در استان بوشهر و در سطح کشور شاهد سرعت بالای انتشار ویروس کرونا هستیم.

وی از با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی پس از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در استان‌ها متناسب با شرایط مناطق بیان کرد: مراکز تزریق واکسن در استان بوشهر آمادگی ارائه خدمات به جامعه هدف و در اختیار گذاشتن واکسن مورد نیاز مراجعه‌کنندگان دارند.

محمدی‌زاده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: رعایت این مهم موضوع مهمی است و در جلوگیری از توسعه بیماری کرونا و مهار این پیک کمک می‌کند.

استاندار بوشهر، اضافه کرد: در اجتماعات مختلف به ویژه در ماه محرم ضمن رعایت شیوه‌نامه بهداشتی باید زمان اجرا مراسم و برنامه‌ها کوتاه باشد.

وی از حضوری بودن همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و تأکید کرد: اکنون تا آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دو ماه دیگر زمان باقی است که باید مدیران آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاه‌ها با همراهی خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان در این فرصت حداکثر استفاده در تزریق واکسن کرونا انجام دهند تا به موقع همه دانش‌آموزان و دانشجویان بر اساس برنامه تنظیمی سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

محمدی‌زاده شرایط ورود در کلاس درس را تزریق واکسن کرونا دانست و بیان کرد: اگر دانش‌آموز و دانشجو نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرد به سبب عدم حضور، به‌عنوان غایب تلقی می‌شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: لازم است همه آحاد جامعه به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان، استادان، فرهنگیان و معلمان از فرصت باقیمانده تا آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس برای دریافت واکسن کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.