تاریخ انتشار : 1401/2/12 چاپ خبر
از سوی شورای راهبردی پتروشیمی های پارس ؛

7500 بسته معیشتی در آستانه عید فطر به نیازمندان بوشهری اهدا شد

شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس با اختصاص 6 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار، 7 هزار و 500 بسته معیشتی عیدانه به نیازمندان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اهدا کرد.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 7 هزار و 500 سبد معیشتی در آستانه عید سعید فطراز سوی شورای راهبردی پتروشیمی های پارس به خانودهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد.

میری افزود: این کمک ها تحت عنوان عیدانه ی نیازمندان، به مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی شورای راهبردی خریداری و تحویل کمیته امداد و بهزیستی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، قند، شکر، چای، رب، تن ماهی،ماکارونی و حبوبات می باشند که ارزش هر بسته معیشتی حدود 880 هزار تومان است.

میری ضمن قدردانی از شورای راهبردی صنایع پتروشیمی، گفت:  این بسته های معیشتی در اسرع وقت از سوی امدادگران چهار ادارات جنوبی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صنایع پتروشیمی همواره سعی کردند در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعال باشند و از سالهای گذشته تا کنون به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا اقدامات خوبی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سطح استان بوشهر انجام شده است که امید می‌رود همچنان با نگاه مثبت مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.

حجت نظری، رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های پارس جنوبی اظهار داشت: بخشی از جهت‌گیری شورای راهبردی پتروشیمی ها به نمایندگی از صنایع پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب‌پذیر جامعه بوده که این سیاست با آغاز روند شیوع یبماری منحوس کرونا و فشارهای اقتصادی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

نظری صنایع پتروشیمی را یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های صنعتی در سطح کشور عنوان کرد که تاکنون گام‌های مؤثری در زمینه‌های گوناگون مسئولیت‌های اجتماعی در سطح استان بوشهر برداشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این اقدام، توزیع بسته های معیشتی عیدانه در این روزهایی  که مردم از نظر اقتصادی در سختی هستند، رضایتمندی مردم  را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.