تاریخ انتشار : 1401/1/28 چاپ خبر
آراسته این سفره به مهر من و تو

با مشارکت در طرح افطاری ساده و تامین سبد معیشتی نیازمندان ماه مهربانی را کامل کنیم

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار و خیّران هم استانی در یاری رساندن به نیازمندان جامعه خاطرنشان کرد: مردم و خیّران نیکوکار در ماه مبارک رمضان می توانند کمک های خود را جهت تامین سبد معیشتی و طبخ غذای گرم برای نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1*077*8877* و یا شماره کارت مجازی 6037997950030370 پرداخت کنند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، با تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان گفت: رسیدگی به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان پیام‌آور ارادت مردم مشفق و نیکوکار به مولا امیرالمؤمنین(ع) بزرگ‌ترین یاور و مددکار یتیمان است و تأثیرات عمیق اجتماعی و انسانی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه های برای طبخ و توزیع غذای گرم تحت عنوان" اطعام مهدوی- افطاری ساد"  و همچنین تامین سبد کالای معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند، با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی، هیات‌های مذهبی، خیران و مراکز نیکوکاری شکل گرفته است.

میری خاطرنشان کرد: با راه اندازی 30 آشپزخانه در سراسر استان پخت 500 هزار پرس غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که هر روزه همزمان با اذان مغرب از سوی مددکاران و گروهای جهادی درب منازل نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام مراحل طبخ و توزیع بسته‌های غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی و مطابق شیوه‌نامه‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با دعوت از اقشار مختلف مردم، خیران، گروه‌های مردمی و جهادی برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی و تامین سبد معیشتی نیازمندان خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را از طریق درگاه الکترونیکی با گرفتن کد دستوری #1*077*8877* و یا شماره کارت مجازی 6037997950030370  پرداخت کنند و کمک های غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان نیز به دست نیازمندان برسانند.

میری همچنین یاد آور شد: در شب های لیالی قدر نیز پایگاه های کمیته امداد سراسر استان آمادگی دارند جهت از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام بعمل آورند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.