تاریخ انتشار : 1400/10/18 چاپ خبر
کارشناس مسائل اقتصادی:

نباید توقع حل مشکلات از مسئولان دولتی داشت| هر مشکلی میتواند زمینه ساز شروع یک کسب و کار باشد

کارشناس فعالیت تجاری در فضای مجازی با بیان اینکه رویکرد انتظار رفع مشکلات توسط مسئولان دولتی باید تغییر کند، گفت: مشکلات موجود در کشور میتواند زمینه ساز شروع یک کسب و کار باشد.

به گزارش سایت خبری "جنوب24" هادی حیدرنعمتی در گفتگو با بازار در خصوص زمینه های اشتغال در کشور، اظهار داشت: در سال های اخیر به دلیل اشباع ادارات دولتی از نظر ردیف شغلی با مشکل اشتغال در کشور روبرو هستیم اما این طرز فکر که برای اشتغال به ادارات دولتی وابسته بود باید تغییرپیدا کند و افراد به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما در ایام تحریم ها و فشارهای شدید اقتصادی توانستند به خوبی تحریم ها را به فرصت تبدیل کنند، افزود: باید در رویارویی با مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد که میزان آن کم هم نیست جهادی عمل کرده و آن را به زمینه ای برای اشتغال تبدیل کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه دهنده کسب و کار فاین کد با اشاره به اینکه رویکرد انتظار رفع مشکلات توسط مسئولان دولتی باید تغییر کند، بیان کرد: هر مشکل موجود در کشور میتواند زمینه ساز شروع یک کسب و کار باشد.

حیدر نعمتی با عنوان اینکه شرکت های استارت آپی پس از هشت سال دفاع مقدس توانستند در حل بسیاری از مشکلات در کشور کمک کنند، گفت: در حال حاضر نیز باید با شناسایی دقیق مشکلات و بررسی راهکارها برای حل آنها طرحی را برنامه ریزی کرد با انجام این کار دو گشایش اتفاق می افتد، یکی ایجاد اشتغال و دیگری حل مشکلات موجودی که مردم ما با آن روبرو هستند.

وی با بیان اینکه برخی از شکست میترسند و کار را شروع نمی کنند، خاطر نشان کرد: شکست در شروع یک کسب و کار انکار ناپذیر است اما اگر بدور از کمال گرایی و قدم به قدم انجام شود می تواند شکست را تا درصد قابل توجهی کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه دهنده کسب و کار فاین کد با عنوان اینکه ما در برخورد با کسب و کارهای موفق تنها به سخنرانی های آخر گوش می کنیم، عنوان کرد: بسیاری از شرکت های موفق پس از دفعات زیاد شکست به موفقیت میرسند و ما باید مسیر رسیدن به موفقیت آنها را نیز بررسی کنیم.

حیدر نعمتی با اشاره به اینکه امروز حلقه مفقوده شروع یک کسب و کار وجه تمایز است، اذعان کرد: این وجه تمایز باید در پیشبرد اهداف، ارائه خدمات و محصول جود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.