تاریخ انتشار : 1400/9/3 چاپ خبر
در راستای طرح تکریم ارباب رجوع؛

ملاقات مردمی مدیر کل کمیته امداد بوشهر سه شنبه هر هفته برگزار می شود

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور گفتمان توانمند سازی مددجویان تحت حمایت، ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر سه شنبه هر هفته از ساعت 13 الی 15 در دفتر استان برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری "جنوب 24" به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد رضا میری،مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز سه شنبه، دوم آذرماه ماه با حضور در دفتر پذیرش و مددکاری پاسخگوی درخواست های مددجویان تحت حمایت و سایر شهروندان نیازمند بود.

وی پس از شنیدن درخواست های آنان،دستور پی گیری های لازم را در چارچوب ضوابط این نهاد،صادر کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین در جهت تحقق گفتمان توانمند سازی و برقراری عدالت اجتماعی در حل مشکلات نیازمندان در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 در محل اداره کل این نهاد دیدار چهره به چهره با مددجویان تحت حمایت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از مهم ترین برنامه‌های کمیته امداد است گفت: به همین منظور در دیدار با مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت، علاو بر شنیدن درخواست های آنان، ظرفیت و استعداد آنها شناسایی و برای آنها اشتغال زایی صورت می گیرد تا به خودکفایی کامل برسند.

وی در ادامه  بیان داشت: آن دسته از مددجویانی که توانایی هیچ گونه فعالیت اشتغالی را ندارند پس از بررسی مشکلات آنها راهکارهای قانونی ارائه و موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به حوزه مربوطه ارجاع می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یا آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 435 دیدار چهره به چهره با مددجویان تحت حمایت صورت گرفت که درخواست های آنها بررسی و پاسخ داده شد.

میری بیشترین مشکلات و درخواست های مددجویان را بحث مسکن و اشتغال و کمک های درمانی عنوان کرد.مدیر کل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد بیش از 45 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر  90 هزار نفر در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال خدمات مختلفی را دریافت می کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با افزایش اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی کمک به نیازمندان و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با سرعت بیشتری انجام شود.

شایسته ذکر است؛ ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از روز دو شنبه به روز سه شنبه هر هفته تغییر یافت به صورت مستمر در این روز از ساعت 13 الی 17 در محل پذیرش و مددکاری اداره کل کمیته امداد استان به آدرس بوشهر، بلوار شهید رئیسعلی دلورای برگزار می شود.

انتهای پیا/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.